Babykriebbels??

De laatste tijd betrap ik mezelf er steeds vaker op dat ik aan nog een kindje denkt,wou altijd al graag 3 kindjes,maar eigenlijk kan het helemaal niet,ons huis is veel te klein.en werk nu 3 dagen,dat word wel veel denk met 3 kids.we willen well verhuizen,maar ja dat kan nog wel lang duren met de tijd van tegenwoordig,heb altijd geroepen een 3de over 3 a4 jaar,maar vind dat te lang duren,eigenlijk het liefst zo snel mogelijk,dan hebben ze ook veel aan elkaar en hoef je zelf over een paar jaar weer opnieuw beginnen
soms twijfel ik weer en denk dan:zo heb ik het toch ook heel fijn,meisje/jongen allebei gezond,zelf nog een beetje een leventje.en 3 dagen werken en huishouden is nog te doen.
ben een beetje bang het niet aan te kunnen zeg maar,begin ook nu pas echt te genieten.de eerste tijd vind ik altijd heftig en ben ik soms best down.
maar voel me niet compleet nog...pfff hebben meerdere van jullie hier last van??of is het gewoon vrouweneigenschap dat getwijfel?of door het mooie weer,in de lente ben ik wel op zn best.ook helemaal niet moe ofzo,oke dwaal af
was benieuwd naar jullie verhaal over meerdere kindjes en wanneer?
liefs jootje

Hier kriebelt het ook al wel weer hoor. Ben er een beetje dubbel in. Als ik terug kijk naar het eind van mijn zwangerschap, dat was best heel zwaar. Wordt natuurlijk dubbel zo zwaar met een kleintje erbij.
Mijn man is er al wel klaar voor, maar ziet ook wel de nadelen om nu al te proberen weer zwanger te worden. Voordelen heeft het natuurlijk ook.
We willen dus wel heel graag nog een kindje, als het mogelijk is maar weten nog niet zo goed of we het nu willen( naar het gevoel luisteren) of nog even wachten( naar ons verstand luisteren)

Hier precies hetzelfde! We willen graag nog een tweede kindje en omdat ik niet de jongste meer ben (32) wil ik daar ook niet te lang mee wachten. Helaas heeft de gynaecoloog wat gevonden in mijn baarmoeder wat er eerst uit moet. Ik moet dus eerste geopereerd worden voordat ik weer zwanger kan worden. Maar dan wil ik er ook niet langer meer op wachten. Het lijkt me superleuk om twee kleintjes rond dezelfde leeftijd te hebben. Gezellig!

Hier ook wel kriebels hoor, maar nog niet gelijk. Ik vind dat Stan tenminste 1 jaar moet zijn. En dan is het ook nog afhankelijk hoever hij is met zijn ontwikkeling. Ik wil niet met een dikke buik lopen als hij nog niet echt kan lopen eigenlijk....

Daarbij komt dat ik net een nieuw jaarcontract heb gekregen bij mijn werkgever.... Is ook wel iets om rekening mee te houden.

Hier dus kleine kriebeltjesssss

liefs

Kriebels genoeg hier!
Maar we gebruiken in dit opzicht maar even ons verstand. We willen absoluut een tweede maar over een jaar of drie! Dan kan ik hem/haar ook weer veel meer aandacht geven dan dat ik het nu moet verdelen.
Daarnaast vind ik de eerste 6 maanden heel zwaar geweest. en daar moet ik dus ook nog even niet aan denken. (Nu wordt het makkelijker)
Zwanger zijn vond ik geweldig, maar ik heb best veel overgewicht en weet dat dat ook niet gezond is. Dus....
*Aan de lijn
*Aan de pil
*Op tijd naar bed om slaaptekort in te halen
*voorlopig lekker genieten van Tygo
Hier ben ik mee bezig!

Groetjes

pfff... kriebels hier!!!
was twee weken over tijd... helemaal teleurgesteld dat ik toch ongesteld werd. (en een beetje blij, want had ook al 3 weken buikpijn :p)
Heb nu nog minder dat me tegen houd om te proberen voor een tweede... wil aan de ene kan heel graag, maar aan de andere kant wil ik ook nog even exclusief kunnen genieten van Floor...
maar ondertussen ben ik ook lekker niet aan de pil, en merk ik dat ik steeds lakser wordt met de kalendermethode (ons voorbehoedsmiddelmomenteel, want we bleken echt enorme stuntels met condooms.. hoe deden we dat vroeger!!)

liefs,

T

KRIEBELS!!

Wou dat ik al zwanger was!!!
Maar...

Eerst zelf trouwen (nog 4 weekjes!), dan begin augustus naar Frankrijk voor de bruiloft van een heel goede vriend, eind augustus Lowlands.
Allemaal geen geweldige dingen om zwanger te doen. En ik ben helaas net werkloos geworden (wegbezuinigd) dus....

Even wachten nog, helaashelaas.
Maar niet te lang hoop ik, ik ben 34 en ik zou dolgraag nog 2 kindjes willen (mijn aanstaande maar 1, dus nog wat werk aan de winkel ;-)).

X
Evje

Wij willen ook heel graag een 2de, maar helaas nog niet de juiste tijd voor. We gaan eerst nog verhuizen, volgend jaar, en dan nadat we gesetteld zijn gaan we er denk ik weer voor. Tot die tijd kan ik nog even alleen van Lars genieten.

Terug
Bovenaan