Babymoon

<p>Hallo allemaal, wie heeft er nog een goeie tip voor een babymoon?</p><p>Wij zitten vast aan de meivakantie helaas, dus de eerste week van mei. Ik ben dan 25 weken dus dat is op zich fijn.</p><p>Ik zou graag nog een week willen relaxen, temperatuur liefst minimaal 25 graden dat je ook echt kan zwemmen. Graag all inclusive, gewoon voor het gemak haha. </p><p>Maximaal 5 uur vliegen. </p><p>Ik heb zitten kijken naar Griekenland en canarische eilanden maar daarbij staat dat het begin mei ook maar zo net wel of net niet 20 graden kan zijn.</p><p>Ik weet niet zo goed of ik Egypte aan durf, daar is het natuurlijk sowieso warmer. </p><p>Jullie goeie ideeën?! :) </p>

vaak prima weer in mei op de griekse eilanden!! zeker als je richting een eiland gaat die zuid Oost ligt (bv kreta kos rhodos). aan de westkant van Griekenland (corfu zakynthos) heb je meer kans op regen.
Soms heb je wel eens een minder dagje maar dat valt heel erg mee. vergeet niet dat je het Vaak sneller warm hebt als je zwanger bent . De zee is misschien wat koud maar all in heeft natuurlijk lekker zwembad.
ik ben trouwens met 26 weken zwanger op Samos (ligt ook in de buurt van bovengenoemde) geweest ook in mei! was heerlijk. 
ik vind griekenland erg fijn qua vlieguren prijs en kwaliteit verhouding.
veel plezier en succes met je zwangerschap 

Ik ben vorig jaar maart met 28weken naar Egypte geweest. Heerlijk weer gehad en we zagen geen reden om niet naar Egypte te gaan met een zwangerschap. Op het eten moet je overal letten natuurlijk :) Het was echt een super vakantie de laatste keer met zn tweeen!
Wij zijn ook weleens in mei naar Kaapverdië geweest (Boa Vista, rui touareg), ook heerlijk weer ☺️

Ik weet trouwens niet of Kaapverdië wel kan tijdens de zwangerschap ivm zika ? Egypte iig wel, heb daar nog navraag voor gedaan bij de GGD. 

Wij denken er ook over om naar Egypte te gaan in de meivakantie. Toch verschillen de meningen over het zika virus daar? Kan ik zo contact opnemen met de GGD hierover?

Ik ben met 28weken naar Egypte geweest. Super vakantie gehad! Niks gedaan behalve relaxen! Mensen zijn vriendelijk, hotels zijn super (vind wel dat je minimaal 4 sterren moet pakken) en lekker eten. Je moet overal oppassen met wat je eet, dus dat mort je in Egypte ook doen. Enige waar je mee op moet letten is om je drinken zonder ijsblokjes te vragen! Dat kreeg ik destijds te horen van de verloskundige. Maar ik zou Egypte zeker aanraden ?

Terug
Bovenaan