Babymoon

Ik zit momenteel op gran canaria en het is hier nu 24 graden. Heerlijk weer dus. Wij zitten in riu papayas (all inclusive). Zijn hier voor de tweede keer. Ideaal is dat veel voor je neus bereid wordt en dat er altijd wel een kok rond loopt aan wie je iets kan vragen als je twijfelt of je iets mag eten. 

Ik ga met 26 weken naar New York (mei) en wij hebben begin juli (dan ben ik 32 weken) nog een lekker weekje Spanje geboekt. Kijk er naar uit!
Ik zou in de periode mei (voor zonzekerheid) denk ik kiezen voor een van de Canarische eilanden. Wij denken eraan om daar misschien oktober ook heen te gaan MET onze kleine spruit! Egypte is mooi en ook zeker mooi weer, maar iedereen die ik spreek en die wel eens in Egypte is geweest die heeft wel een voedselvergifitiging gehad (inclusief ikzelf). Ze zijn daar niet zo hygienisch wat betreft het bereiden van eten. Zelfs in een 5 sterren Club Med resort heb ik 2 dagen plat gelegen! Dat risico zou ik nu niet willen nemen.. 

Wij gaan waarschijnlijk 2 dagen naar centerparcs... Haha het liefste ging ik een weekje naar de zon maar mijn vriend heeft voor de bevalling geen vrij meer en dat snap ik ook wel. Hebben vorige week een week vrij gehad ivm onze verhuizing.. ook heel belangrijk natuurlijk ?
Ben wel heel erg toe aan een vakantie eerlijk gezegd maar ben bang dat het er echt niet meer in zit ?

Wij zitten ook nog te twijffelen we naar toe willen. Persoonlijk zou ik geen Canarische eilanden doen. Wij zijn daar vorig begin Juni geweest en wij vonden het erg fris. Wij zaten op Fuerteventura en er was echt een hele harde wind (waar de canarische eilanden bekend om staan) ik vond het ook een saai eiland.

Wij zitten ook nog te twijffelen we naar toe willen. Persoonlijk zou ik geen Canarische eilanden doen. Wij zijn daar vorig begin Juni geweest en wij vonden het erg fris. Wij zaten op Fuerteventura en er was echt een hele harde wind (waar de canarische eilanden bekend om staan) ik vond het ook een saai eiland.

Terug
Bovenaan