Babynaam al voor zwanger zijn?

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi dames, </p><p>Ik vroeg me af of jullie al begonnen zijn met het uitzoeken van babynamen of dat jullie wachten tot jullie zwanger zijn. <br />Ik kan namelijk echt niet wachten met het bedenken dus ben nu al internet aan het afstruinen voor namen, maar besef me wel dat dit echt nog heel vroeg is aangezien ik nog niet zwanger ben. <br />Wanneer beginnen jullie met het bedenken van namen?</p>

Ik zelf begon met bedenken na de eerste echo. Daarvoor was ik er gewoon niet mee bezig, was nog niet echt. Nu bij de tweede zwangerschap begon ik wel wat eerder. Maar een vriendin van mij heeft nog niet eens een kinderwens en weet al hoe haar kinderen moeten gaan heten, haha! Als je het leuk vindt, gewoon lekker fantaseren! 

Wij hadden de namen eigenlijk al voor ik zwanger was. Zowel voor een meis als voor een jongen. Sja.. er kwam bij beiden iets voorbij waarvan wij allebei zoiets hadden van "yesss gaaaaaaf!". Dat is zo gebleven. Onze boy krijgt de naam die we toen gevonden hadden. ?

Wij wisten van elkaar dat we allebei heel graag kinderen wilden en waren ook regelmatig aan het fantaseren. Wij hadden de namen al klaarliggen voordat we getrouwd waren. (We wilden graag eerst trouwen en dan kinderen)
Afgelopen juni ons eerste kindje geboren en de naam gekregen die we jaaaren terug al hadden bedacht. ❤️

Noteer eigenlijk al jaren leuke namen in een mapje in mijn telefoon. Hoorde dat een vriendin dat ook deed dus denk dat het wel vaker voorkomt. Tzt natuurlijk weer opnieuw kijken of de naam nog bij je past, bij mij zijn er al veel afgestreept en bijgekomen, een enkeling blijft telkens staan.. ☺️

Mijn vriend heeft wel een naam in gedachten voor een meisje, dat had ik ook maar meer omdat ik het altijd een mooie naam vond maar dat vond een vriendin van mij ook haha dus die naam gaat niet door ?
Verder niet veel mee bezig, we zijn laatst een keer voor de grap een top 50 bij langs gegaan... 

Ik vond het nadenken over namen ontzettend leuk. Soms lagen we in bed en dan gingen we een rijtje af met ja/nee. Ik had ook zo'n lijstje in mijn telefoon. Ondertussen hebben wij de namen al ruim 1.5 jaar 'klaarliggen'. We zijn nu tien maanden bezig om zwanger te worden. 

Wat Rozenmeisje zegt! Daar zijn mijn vriend en ik al een jaar geleden mee begonnen (terwijl ik nog gewoon aan de pil was op dat moment). In de loop van de tijd gaan er wat namen af (toch niet leuk genoeg of een bekende heeft een kind gekregen met die naam) of komen er wat namen bij. Vond het erg leuk om daar alvast over te fantaseren met mijn vriend! Nu ik er net deze week ben achter gekomen dat ik zwanger ben, vind ik het erg handig dat we voor zowel een jongen als een meisje al een shortlist met namen hebben :)

Terug
Bovenaan