Babynaam al voor zwanger zijn?

Niets gek aan inderdaad. Mijn vriend en ik zijn ook al flink aan het fantaseren terwijl mijn spiraal er nog niet eens uit is. 

Bij mij vorige relatie pas begonnen met namen toen ik zwanger was
Nu bij deze relatie al wel meisjes naam bedacht nog geen jongens naam en nog niet zwanger fantaseren is altijd leuk ☺️☺️☺️

Voor ons is de jongens naam al duidelijk over een meisjes naam zijn we het nog niet helemaal mee eens ... maar ook hier moeten we eerst maar is zwanger worden. Wij kijken al naar zoveel (kinderkamers kinderwagens etc. ) zonder dat we al zwanger zijn.
iets met een hele grote kinderwens denk ik ? 

Toen mijn dochter 3 maanden was heb ik al een nieuwe naam bedacht voor als ik weer een meisje zou krijgen. Daarna heb ik nog een zoontje gekregen. Mijn dochter is nu 4,5

Wij hebben al jaren voor zowel een jongen als een meisje een naam terwijl je afgelopen april pas zijn begonnen. We wisten toen al allebei dat we later ouders wilden worden. Veel mensen vinden dat raar, maar het was gewoon eens ter sprake gekomen en we vonden dezelfde namen mooi.
We moeten ook altijd een beetje grinniken als we van vrienden horen dat ze knallende ruzie hebben gehad over de naam, of dat ze zolang twijfelde dat ze vlak na de geboorte toch nog voor een andere naam zijn gegaan.

Terug
Bovenaan