babynamen!

babynamen verzinnen, ik vond het erg moeilijk

onze zoon heet joey, en voor een meisje vind ik caitlyn, cathy, chantal, layla en nog een boel namen wel mooi, maar voor een jongen vind ik het erg moeilijk

xxx

Voor een jongen word het Levi of Finn
en voor een meid vind ik Rhodé erg leuk maar dat vind mn mannetje niks dus dat word dan nog even zoeken, wat ik ook leuk vind is Mila, Naomi, Nikki

Was het maar alvast zo ver!!!!!

xsuuz

Meisje: Daphne, Femke, Aukje, Anke

Jongen: Jens, Jelte, Jelle.

Mijn zoontje heet overigens Tygo

Irritant dat je je post niet meer kunt wijzigen.

Namen die ik ook erg leuk vind zijn: Guus, Teun, Gijs

hoi

ja namen verzinne ik vind het vooral voor een jongen moeilijk.

voor een meisje hebben we er al 2 kan niet kiezen. Cailyn Melody of Charissa Adriënne
voor een jongen vink ik leuk, Brian, Ryan , Jayden, Liam, Justin, Kian , Wesley, Calvin, Dylan

Dat word nog moeilijk hihih. kan indd niet wachten.

xxx Bambi

hoi hoi allemaal, ik zit nog bij jullie te lezen , omdat ik niet weet wanneer ik uitgerekent ben,

namen verzinnen is best wel moeilijk

geboorte namen weten wij wel,

als het een jongen wordt, dan heet hij victor scott joost
als het een meisje wordt dan heet zij   suzanna atie marianne

Alleen nu nog de roep namen erbij, dat betekent dus voor een jongen met een V ik zat zelf te denken aan valentijn me vriend vind de naam victor een mooie naam, maar nee vind ik niks en hij vind valentijn weer niks dus ff   door zoeken

voor een meisjes naam wordt het met een S of A ligt er aan hoe de geboorte naam geschreven wordt

voor de S heb ik, sandra , simone . sjarlotte, sjaron, sherlye

voor de A heb ik annemarie , april, abby, alexandra,  

dus ja is best wel moeilijk zo iets,

greetz suzette

Mijn vriendin de kinderen hebben ook best wel aparte namen. Ze heeft een jongen 2jr en een meisje 4,5jr. Het meisje heet MICA en het jongetje RAVI. In het begin moest ik echt ff wenen, had die namen nog niet eerder gehoord. Nu vind ik het erg leuke namen nou dat ik er aan gewend ben.

Mijn nicht de kinderen heette, Tommy, Chelsea, Brooklijn, Dickie, Levi. Ja ze heeft er 5!!!!!

Mijn dochtertje heet Lisa Melody. Ik wilde melody heel graag als 1ste naam, maar dat vond mijn man niet zo leuk. De naam stond trouwens al vast toen ik nog maar net 3 mnd was. Als ons 2de kindje een jongetje word gaat hij Mike heette, voor een meisje heb ik nog geen idee.

Liefs Patricia

Terug
Bovenaan