Babynestje

<p style="text-align: center;">Hallo hallo, wij zijn op zoek naar een babynestje maar er zijn er zoveel!! Wij hebben een split topper en die randen zijn vrij hard. Als de kleine straks weleens bij ons komt liggen moet ik een babynestje of iets anders hebben wat ik tussen ons in kan leggen zodat de kleine er niet tussen komt of op harde randen ligt.  Iemand tips voor een goed babynestje of andere ideeen ??  Er zit zo een prijsverschil in... maar wil ook dat hij veilig slaapt...     </p>

Babynestje gaf me geen vertrouwd gevoel. Had hier in noodgevallen het aankleedkussen tussen ons in. Hebben de eerste 2 dagen een cosleeper gebruikt maar daarna sliep hij in zijn ledikant.

Een babynestje is niet geschikt om je baby in te laten slapen, oa ivm rebreathing. Als je met/naast je baby wil slapen dan is een co-sleeper de beste optie. 

Wij hebben ook een babynestje en gebruik hem echt veel. 
Ook heeft hij daarin wel eens geslapen tussen ons in. De eerste weken kunnen ze toch niet omrollen, dus vond dat echt prima.
Heb er eentje van pippelot

Hoi hoi, dank jullie voor de reacties..
ik dacht dat er sommige babynestjes zijn waar ze wel veilig in slapen. Doomoo en nog een paar andere. Zij hebben een speciaal keurmerk . 
Aankleeskussen is ook een optie ja.. 

Het aankleedkussen wordt tegenwoordig afgeraden ivm de plastic hoes die totaal niet ademt, wij hadden een baby nestje van Jollein prima tevreden over, zou er niet teveel geld aan uitgeven onze kleine heeft er 8 week ongeveer gebruik van gemaakt

Is wel groot hoor voor tussen jullie in.. co sleepers worden ook veel op mp aangeboden en zijn dan niet zo duur, wel een stuk fijner denk ik. 

Ik heb een babynestje en gebruikte die in het begin zeker ook om m in te laten slapen, hij was toen echt nog heel rustig dus kon voor mijn gevoel wel. Nu (8weken) gebruik ik m nog af en toe op de bank als ik erbij ben of als we bij vrienden zijn. Je moet m zelf zo gebruiken als je het aanvoelt denk ik. Wel gebruik je m inderdaad in het begin veel en dan steeds minder. Over merken kan ik je niets aanraden want ik heb m zelf gemaakt.

Terug
Bovenaan