Babynestje

Hoi
Je kunt ook een voedingskussen gebruiken met een ledikant matrasovertrek of aankleedkussenhoes zo kun je je kindje iets hoger leggen en kan ze niet zoals in een  babynestje met het gezicht in de rand komen te liggen ik gebuik m ook op de bank in plaats van een wipstoel om dochter lief haar groente en fruit te geven ze kan nog niet in een kinderstoel

Voedingskussen met een kussenhoes eroverheen. Liggen ze lekker als een soort hangmat in. Maar ja  een cosleeper is het veiligst. 

Wij hebben een babynestje van Done By Deer, dan kan de kleine er wat langer in omdat deze wat groter is. Andere merken zijn ook zeker prima. Zolang jij gewoon in de buurt bent en zicht hebt op je baby en het nestje is er helemaal niks aan de hand. Wij hebben bij onze kleine man aan beide kanten een keuken handdoek opgerold en die dan tussen hem en de rand in ..en dan in de zij van de kleine. Dan kan hij dus ook niet schuiven of met z'n hoofdje bij de rand komen.
Kortom; eigen gevoel volgen en zolang je er gewoon zicht op hebt is er niks aan de hand. Maar dat is meer dan logisch om hem niet alleen te laten daarin. Het is ook fijn om ook mee te nemen naar visite enz...of opa en oma . ?

Wij gebruikten een voedingskussen met een aankleedkussenhoes eromheen, maar alleen als we er zicht op hadden. Ik vond.dat wel handig, omdat ik het voedingskussen tijdens mijn zwangerschap heb gebruikt om mee te slapen en toen de kleine man er was voor hem om op te slapen en als ondersteuning voor mijn arm tijdens het voeden. Lekker multifunctioneel. 

Wij hadden een nestje van Done by deer. Erg prettig in de eerste paar weken. We.hadden ook wiegje naast het bed maar de kleine sliep soms liever in het nestje. Als ze pasgeboren zijn, bewegen ze nog amper. Voor de eerste paar weken vond ik het ideaal. Had hem overigens via marktplaats gekocht, zo goed als nieuw. Dus dan kost het je de kop ook niet

Terug
Bovenaan