Babynestje?

<p>Hallo!</p><p>Nu het einde dichterbij komt ben ik zolangzamerhand de laatste spulletjes aan het verzamelen. Dingen waarvan ik de hele zwangerschap dacht "denk ik later over na" realiseer ik me van dat later misschien inmiddels nu is haha. <br />Zo ook een babynestje.. Eigenlijk een simpele vraag, raden jullie een babynestje aan en waarom? En zo ja, welke? Ik zit te kijken naar de najell sleepcarrier, maar er zijn zoveel verschillende soorten en prijsklassen dat ik het even niet meer weet.</p><p>We hebben een box, een ledikantje uiteraard en een wiegje, en een grote zachte babygym (niet druk qua kleuren en zelf in te richten qua hangsels dus op zich ook iets waar Bebe straks in kan liggen). </p><p>Ik weet gewoon niet of een babynestje toegevoegde waarde heeft of niet? En ik zie door de babybomen het bos niet meer! ;)</p>

Hier is het babynestje echt een succes. Onze zoon van 9,5 week ligt er nog dagelijks in. Het ligt bij ons standaard op de bank. Wanneer onze zoon bijvoorbeeld moe is van het spelen in de box en we zelf ook even de handen vrij willen hebben, kan hij hier lekker even uitrusten of een dutje doen. Zelf zijn we er dan wel altijd bij. Ik bestelde die van ons via littlez.nl, je kunt zelf je stofjes/kleuren uitkiezen en zijn met de hand gemaakt. Ik ben er erg tevreden over.

Hoi! Ik heb er eentje gekocht omdat het me handig lijkt! Kan zowel in de box, als tussen ons in op de bank, naast me op bed, etc. Ik heb anderen erover gehoord en zij gaven aan er blij mee te zijn! Maar moet het natuurlijk ook straks zelf gaan uitvinden.. 
succes!

Wij hebben veel plezier gehad van t babynestje. Zo lag ie vaak erin bij ons op dr bank en in de box. Hij mocht er alleen in slapen als wij zelf wakker waren. 

Ik heb er ook veel plezier van gehad. Ik heb er een van done by deer. Ik vond ze best duur, maar kon m kopen met een cadeaubon en achteraf was ik er heel blij mee. 
Mijn dochter heeft er veel in geslapen in de box en op de bank. Ook op visite nam ik m wel eens mee en dan sliep ze er fijn in. Ze hebben echt hun eigen veilige plekje dan. 
Ook weigerde ze de eerste 2 weken in haar wieg te slapen. Ik kon de eerste nachten echt elk kwartier uit mn bed. Werd er gek van.. Dus toen besloten het babynestje tussenin te leggen. Ik weet dat het wordt afgeraden, maar zo lag ze veilig en kon ik in mn bed blijven en wat proberen te slapen tussen de voedingen door. Zelf lagen we wat lager in bed en mijn dochter had natuurlijk haar eigen dekentje. Dit was voor ons echt dé uitkomst de eerste weken!
Je gebruikt m maar heel kort, 3-4 maanden ofzo en dan wordt je kindje al te groot.. maar ik had m niet willen missen! 
Ben nu 32 weken zwanger van mijn tweede kindje en ik ga het babynestje zeker weer veel gebruiken!

Dank jullie wel voor de reacties allemaal! Ik denk dat ik overtuigd ben ;) ik ga even wat onderzoek doen welke dan het beste bij ons past. En zeker ook een kijkje nemen op de aanrader littlez.nl!
Fijne zwangerschap ook voor diegenen van jullie die (nog) zwanger zijn!

Ik heb er geen aangeschaft, en nooit spijt van gehad. Lekker zacht boxkleed met een gladde en zachte kant en daar sliep ze ook heerlijk in beneden. Inmiddels is mijn dochtertje 4 maanden en zou ze er onmiddelijk uitrollen/wurmen. Ik denk dat je het dus niet heel lang kan gebruiken.. 

Wij hadden er ook geen en ook nooit gemist. Beneden sliep hij eetst in de box en later in de kinderwagenbak. 
Je kan ook kijken of dat voldoet en ‘m anders alsnog aanschaffen. Heb je ook zo in huis.

Terug
Bovenaan