Babynestje?

Ons zoontje is nu 2 weken oud en voor ons is hij onmisbaar. Bij ons ligt hij er super veel in. In de box, tussen ons in op bed als we wakker zijn en ook naast mij op de bank. Hij vindt het heerlijk en veilig om in een nestje te liggen. Een vriendin heeft hem zelf gemaakt voor ons. 

Ik heb een sleepyhead deluxe gekocht, was meteen verliefd op het uiterlijk. De baby is er nog niet, dus weet niet of die echt zo geweldig is haha, maar mij lijkt het ideaal, bij ons op de bank, in de box, of buiten onder de overkapping op de loungeset, ik zie het al helemaal voor me ?? lekker knus, en ligt baby niet meteen op de tocht. 

Wij hebben er ook 1, ik gebruik hem super veel, op de bank, tussen in op bed wanneer we lekker een lui dag hadden. Naar een verjaardag of bezoek gaat het nestje mee. Nu met het mooie weer in de tuin en uiteraard in de box! Nu hij 3 maanden is gebruiken wij hem nog steeds alleen niet echt meer in de box ivm spelen omrollen etc.  Ik vind hem super fijn en vind wel 1 van mijn beste aankopen! 

Ik heb er eentje maar heb hem eigenlijk maar 1 keer gebruikt... Ons zoontje is inmiddels ruim 15 weken. Ik denk dat het ook heel erg scheelt per kind: ons mannetje is erg makkelijk en sliep al vanaf het begin gewoon in de box, ondanks dat hij daarin zo ongeveer verdween omdat het zo groot was ten opzichte van zijn kleine, vroeggeboren lijfje. Ik ben dan ook blij dat ik er geen had gekocht, maar mn moeder een knutselprojectje had gegeven. Op een koordje na heeft ze er niks voor aangeschaft!

Ik.vind het onzin, eigenlijk meer geld verspilling. Ik heb hier een voedingskussen, doe er een aankleedhoes omheen en je hebt ook een baby nestje!

Ik zou hem persoonlijk niet aangeschaffen en de kleine er al helemaal niet zijn slaapjes in laten doen tenzij je er continu boven op zit! 
Baby nestje ademen niet waardoor er warmte stuwing ontstaat.
Omdat die zo beschut zijn is er ook nog kans op stikkings gevaar.
Wil je het toch dan er echt zelf wakker bij blijven!

Terug
Bovenaan