Babynestje

Hi,

Is een Babynestje echt een toevoeging? Gebruik je dit bijvoorbeeld tijdens slaapjes beneden op de bank? Of tussen je in in bed? Want het is toch niet echt veilig als je zelf ook gaat slapen??

Daar zijn de meningen over verdeeld, volgens mij ? Ik had er wel eentje en vond hem erg fijn. Gebruikte het vooral op de bank, ook weleens tussen ons in op bed, maar dan inderdaad niet als we gingen slapen. Ook een enkele keer meegenomen ergens op visite. Ik vond het fijne en heb hem toen best vaak gebruikt, maar het is niet perse een must. Heb hem expres via marktplaats gekocht, zo lang gebruik je hem namelijk niet. Zou er dus niet teveel geld aan uitgeven.

Ik vond hem ook prettig. Niet dat hij uren per dag gebruikt werd maar inderdaad als ik op visite ging en ik hem niet eeuwig op de arm of in de maxi cosi wilde leggen. Of tijdens een weekend weg waar geen box in de kamer stond. Op de bank (als je er naast zit) of tussen je in in bed. Als we bijv een filmpje keken. Zodra we gingen slapen ging de kleine z'n eigen bedje/co-sleeper in. 

Mijn dochter vindt het vanaf het begin af aan al vreselijk om in de box te liggen. Toen het nestje in de box gelegd en vanaf dat moment lag ze er heerlijk in! Ook nemen we het idd mee als we op visite gaan, het neemt nauwelijks plek in in de auto. Daarnaast gebruiken we het op de bank en in ons bed als we wakker zijn. Ik gebruik het elke dag en kan het niet missen! Ze is nu 4 maanden oud en ze ligt er nog steeds in dus best lang te gebruiken

Hi,

Onze zoontje sliep zo goed in zn nestje. We hebben het gebruikt tot hij 6 maanden werd en duidelijk kon rollen. Hij deed al zijn slaapjes in het nestje in zn ledikant ?

Wij hadden een nestje gemaakt van het voedingskussen in een kussensloop en hierop deed ze een avond-powernap tussen ons in op de bank toen ze niet meer een lang 3e slaapje overdag nodig had. Heel gezellig ♡♡

Bij mijn oudste dochter heeel veel gebruikt. Naast ons op de bank, tussen ons in in bed, in de box.. echt een musthave. Bij mijn jongste dochter hebben we hem amper gebruikt. Af en toe sliep ze er wel in in de box, maar op de bank was niet meer veilig met een klein peutertje erbij en ze lag er ook minder lekker in. Dus ja.. toen geen must have ?

Terug
Bovenaan