Babynestje

Ik heb het ook veel gebruikt. En idd zoals de rest omschrijft. Op de bank. Als we gingen eten. Op de eettafel. Als we op visite gingen. Het is geen must. Maar wel heeeel handig

Nooit gehad en nooit gemist. Mijn baby's begonnen ook al vroeg te rollen, dus achteraf gezien, zou ik zo'n nestje maar kort hebben kunnen gebruiken.

Onze dochter had van 3 tot 6 maanden slaapproblemen. In die tijd zelf met handdoeken nestje gecreëerd, tussen ons in. En dan proberen als ze sliep in eigen bed te leggen. Officieel nestje is waarschijnlijk praktischer. Op het kinderdagverblijf lukte het slapen ook eerder in een nestje in de box dan in bed.
Slaapzakje werkt voor onze dochter ook super. Dekentjes probeert ze al vanaf de eerste weken af te trappen en wil ze met 1,5 jaar nog steeds niets van weten.
Maar zelf sliep ik als baby wel gewoon in mijn eigen ledikant onder een deken. Dus valt vooraf niet te zeggen of het nodig is.

Nooit gehad, nooit gemist :) wij hadden wel een wipstoeltje die binnenshuis overal mee naar werd genomen: keuken, badkamer, woonkamer, etc. Dat kan ik je echt aanraden. Onze kids deden ook sommige slaapjes in de wipstoel (op de laagste stand zodat het praktisch liggen was).

Niet gehad en niet gemist ☺️ ik maakte, wanneer het nodig was, van mijn voedingskussen een babynestje. Daar deed ik dan een hoes van het omkleed kussen omheen.

Onze kleine was trouwens ook vlot met draaien enzo dus we hebben dat ook maar weinig en kort gedaan.

Bij eerste veel gebruikt en tweede nooit? Ik zou het niet aanschaffen en pas als je merkt dit heb ik nu nodig kopen. Tegenwoordig kan je het bijna altijd dezelfde dag kopen, prenatal is elke dag van de week open bijvoorbeeld (bij ons tenminste)

Ik had bij m'n 1e zwangerschap een cadeaubon gekregen van €70, wist niet zo goed wat ik ermee moest. Babynestje gekocht. Geen moment spijt gehad. Vanaf de eerste nacht gebruikt.
Tussenin in ons bed vond ik het echt een uitkomst. Ook beneden op de bank en de box heeeeel veel gebruikt, dagelijks!
Ook bij m'n 2e kindje dagelijks gebruikt. Nu zwanger van de 3e en ik ga 'm zeker weer gebruiken.

Heel veel producten vind ik onzin voor baby's en ik gebruik echt alleen de basis dingen, maar het babynestje ia het enige 'luxe' product waar ik niet zonder kon. Ze sliepen er altijd heerlijk in!!

Terug
Bovenaan