Babyproducten??

Ja hier ook nog zwitsal en andere babyproducten hoor. Ook voor Isa en die is 4. Speciale meidenshampoo enzo, toch leuk om in de douche te gebruiken.

Tja en de papfles, die krijgt Meike als ze als ze s'nachts wakker wordt. Niet een hele volle met zoveel lepels pap maar een beetje...gewoon soja met bambix.

Verder krijgt ze niks uit de fles tenzij we op pad zijn en een fles handiger is ivm knoeien..maar dat gebeurd niet veel.

Groetjes Renske mv Isa en Meike

hoi,
hier gebruiken we ook nog zwitzal(mila had eerder een nog gevoelige huid,maar dit gaat nu goed).ik hou het dus gewoon nog even aan.en idd het ruikt lekker.
Verder heb ik hier ook die hoelahoeps en de hele zooi geprobeerd,maar bambix is een beter succes.dus ze krijgt s'morgens een bordje bambix hier.s'avonds drinkt ze nog z'on klein flesje melk op de bank voor de buis.da's gewoon een ritueel.
maar afwijken van de pap of flesje is ook geen probleem hier hoor.
groetjes piewie.

Hier wel Zwitsal, ruikt gewoon lekker.
Verder geen pap, heeft hij nooit gehad. En ook weinig kindermarketing voedsel.
Dus geen Danoontje maar biogarde of vla. Geen fristi oid, maar melk of karnemelk. Geen witbrood, maar bruin (grof volkoren). Geen speciale kinderkoekjes, maar een biscuitje. Geen Bob-de-Bouwer figuurboterhamworst, maar gewone boterhamworst.
Oh ja, luiers, die schaf ik wel speciaal voor hem aan hoor! hahaha!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Niet lang na zijn eerste verjaardag zijn we gestopt met het geven van een fles aan Thom.  Die papfles 's morgens  was erg makkelijk, maar we vonden dat we er een keer mee moesten stoppen.  Sinds die tijd  krijgt hij een boterham, een eierkoek  of hoeplahoeps (los in een bakje) met een beker melk erbij. Het liefst heeft hij ontbijtkoek daar vraagt hij iedere ochtend om. Hij krijgt nog wel regelmatig een tuitbeker, uit een gewone beker kan hij ook goed drinken, maar stilzitten wil nog niet  altijd lukken.
We gebruiken nog steeds baby badschuim en shampoo, Thom heeft nog heel dun haar, dus dat is voor hem genoeg en het prikt niet in zijn ogen.
Wat slapen betreft heb ik niet echt een gouden tip, probeer door te zetten en wat tijd voor jezelf te pakken wanneer het kan. Sterkte!
Groetjes Laura

Ook Annique smult hier nog van een heerlijke bord pap s'morgens vroeg die ik ook zelf aan dr geef.

Ze vind het nog heerlijk , en die muesli en hoolahoops is hier ook geen succes. Ze gaat hier bijna letterlijk van over haar nek.

Ze krijgt heel soms als ze naar de creche gaat nog wel eens een potje eten van 15mnd.

Zwitsal gebruik ik ook altijd nog, maar dan de prinsessepeuter badschuim, maar wel de normale zwitsal shampoo.

Ze drinkt nu wel uit een gewone beker, thans daar oefenen we flink mee.

Groetjes Sandra

Geen pap meer, al in geen eeuwen meer hahaha (helaas......... dat getreuzel met die boterham 's ochtends, ik heb er maar weinig geduld mee). Maar ze wil 'm gewoon niet.

Wél zwitsal: het ruikt lekker, het is zacht voor dat zachte huidje en ik krijg het maar niet over mijn hart om dat spul eruit te doen, Ook Gijs wordt nog lekker gewassen en geshampood met zwitsal.

Groetjes
Susan

Wij geven sochtend nog steeds een melkfles en een boterham. Omdat de kleine Delia een fles kreeg weigerde ze een beker....En aangezien ze al niet veel weegt (11,5 kilo en 95 cm?) willen we toch graag dat ze iets binnen krijgt. Maar hopelijk kunnen we de fles bij beide afbouwen dit jaar.

Zwitsal gebruiken we ook, heerlijk hoor!!

gr
Marielle mv Noa en Delia

Ik geef Enzo 's morgens altijd een boterham met een beker melk. Soms, voor de afwisseling, geef ik m een ontbijtkoek of een knackerbrood met smeerkaas. Pap lust hij niet.
En ik was m ook nog steeds trouw met wasgel, shampoo zijn haren met Natusan voor baby's en gebruik nog elke dag haarlotion want hij ruikt dan zoooo lekker.
Enzo heeft soms nog steeds last van eczeem en heeft een supergevoelig huidje dus daarom gebruik ik het allemaal nog.

liefs
di silva

Terug
Bovenaan