babyshower

wat leuk zeg!!! Hoe ging t?

Zat er stiekem ook op te wachten toen mijn zusje en in nog samen zwanger waren maar helaassss.... niemand iets verzonnen hihi....

xxx

leuk he, mijn oma, tantes, nichtjes en vriendinnen waren erbij. We weten dat we een zoon krijgen dus alles was in het blauw versierd, ballonen, slingers en blauwe smarties en m&m's! Zelf gemaakte cupcakes versierd met leuke kreten.

verder was het een gezellige middag soort van hightea...hele lekkere dingen allemaal...we hebben leuk gekletst, over kindjes,bevallen en van alles.

ook had mijn zusje wat 'spellen' bedacht..6 potjes olvarit...raden wat erin zat! errug moeilijk en vies! heel erg gelachen...

en als toetje kreeg ik 5 luiers voorgeschoteld met verschillende 'poep'.. gesmolten mars, gesmolten kitkat, gesmolten lion enz...ziet er smerig uit, we hebben heel erg gelachen en het was best moeilijk om te raden.

ook had ze nog een spel maar dat was ze vergeten te doen, maar dat is met een lint rond de buik van de zwangere en dan de omvang raden, de winnaar krijgt een cadeautje.

en daarnaast ben ik erg verwend geweest met leuke & lieve cadeaus. een hele leuke middag en fijn moment om met andere vrouwen mijn zwangerschap te vieren. Nu mag de kleine komen.

:) x

Terug
Bovenaan