Babyspullen, zoveel keus!!!

Wij zijn ook volop bezig geweest en bij de bugaboo kom ik tot de conclusie dat het zit gedeelte zo klein is en als je goed oplet zie je soms kindjes bijna met hun hoofd door het scherm heen zitten.
Ik heb mijn eerste tot 3 jaar in de wagen gehad om te wandelen en verre afstanden en vond het heerlijk( had een maxi taxi) de ruimte.
Maar nu zijn we genoodzaakt door een inimini gang een andere te nemen en komen we op easywalker uit en ik vind persoonlijk de 3 wieler fijner in een bocht( dit heb ik in de winkel getest).
Maar misschien zie ik het helemaal verkeerd en hebben jullie andere ervaringen dan hoor ik dat graag:)
 
Hi.
Ik zie dat je ontzettend veel advies hebt gekregen, dus gooi ik ook nog maar een paar 'tips' naar je!
Paasaanbiedingen of niet.. zo te lezen ben je nog wel even zwanger en er komen vast en zeker nog meer aanbiedingen.. tenzij je echt weet wat je wilt, want dan moet je scoren!

Koop neutrale kleuren. Hippe kleuren zijn nu leuk maar misschien komt er over een paar jaar nog een broertje of zusje bij (je weet nooit) maar dan wil je misschien niet met een knal oranje wagen lopen :)
Wij hebben voor ons eerste kindje de Queeny speedy-SX gekocht. Keurige wagen, super service (er was een naadje los, ik kreeg binnen een week een hele nieuwe hoes) maar.... eenmaal in de wandelwagen wilde onze zoon recht-op zitten... echt recht op en dat kan niet in deze wagen. Misschien even goed om te kijken naar de rugleuning van het wandelgedeelte, anders moet je met een kussentje gaan lopen klooien. Voor het tweede kindje gaan we toch geen nieuwe wagen aanschaffen... dan nog maar een keertje rommelen met dekentjes en kussentjes. Succes!
 
Hey!

Tip voor nieuwe spullen te kopen: Babydump... Ze zijn echt het goedkoopste, en je krijgt veel dingen gratis ergens bij... Scheelt ook weer een hoop geld...


Wij gaan voor de maxi-cosi Mura (3 wieler) Kinderwagen...

Superhandig en stabiel en alles erop en eraan.

Succes
 
WIj hebben de Style-Combi van Mutsaerts bij de Baby-Dump gekocht. Leuk model... rijdt superfijn. Lekker licht bij het draaien, wandel wagen is ook fijn, luchtbanden!!
Enige nadeel is dat je hem niet zo één twee drie klein op kan vouwen als je de wandelwagen erop hebt. Maar daar heb ik geen last van als ik een dagje weg ga... dan kan ie gewoon in de kofferbak staan... maar met vakanties moet je de wielen er even vanaf halen en het zitgedeelte gedeeltelijk losmaken. Het is echt niet veel werk, maar je moet het wel even doen!
 
hoi
je heb ook best kans rond moederdag krijg je ook actie´s van de prenatal.
kreeg elk jaar mail met kortingen.
vind het wel makkelijk dat je wagen in de buurt koopt want als er iets meer is.kan je zo terug.
ik heb toen een mutsy 4 rider gehad,rot ding,oer zwaar,kreeg pijn in me arm.zwenken kan je het niet noemen.die wagen was meer bij de fabriek dat ik ermee heb gereden.prenatal bij ons stoppen ermee met verkopen,want medewerking vanuit mutsy was ook heel slecht.ik heb zelf contact op genomen met hun.wilde me wagen uitklappen schiet eropeens een pen eruit.had nog net niet me maxi cosi erop gedaan.
nou hoe ze daar mee omgingen.heb geen goed woord voor over.
we hebben nu een bugaboo gekocht.
ff oefenen en op de beurs nog een keer voorgedaan en nu is het appel eitje om het in en uit te klappen.lekkere grote bak.
service is ook goed van bugaboo.
vind de zit gedeelte wel meevallen,vind hem best groot.vooral die van de cameleon.
succes met uitzoeken.
gr marjan
 
ja je heb een aanbieding dat je een tripp trapp stoel kado krijgt bij prenatal.
moet zeggen ik heb er 2,super dingen.met de verjaardag iedereen zit er nu op.wij zitten er ook vaak op.
heb toen een slaapzak gekocht van little company me dochter lag maar rondje te draaien in bed en was elke ochtend erg koud.
dat is een slaapzak 4 seizoenen en geen dekbed nodig heb,geweldig ding.deze is nu kapot ,dus volgende winter wil ik weer 1 aanschaffen.ook al liggen ze aan het voeteneind kon ze gewoon lekker laten liggen.al draaien ze 10 rondjes in bed.
het is wel duur ding,maar heb ik me geld dwars eruit.je komt ze ook tegen op marktplaats.
ook nieuw...
succes.
gr marjan
 
Terug
Bovenaan