Babyuitzet (kleding maat 50 en 56)

Gevaar zit erin dat je je kindje te warm aan gaat kleden. De eerste maand zitten ze in een doek. Binnen is het lekker warm. Ik deed onze dochter een warm jasje aan onder een dekentje in de wandelwagen. Warm zat. En in de maxicosi zat ze in een voetenzak, waar ze heerlijk warm in zat.
 
Pyjama's heb je idd niet nodig voor zo'n kleintje, mits je ze perse hier in wil laten slapen natuurlijk.. M'n zoontje had de eerste weken/maanden altijd comfortabele setjes aan, wel zo lekker voor zo'n kleintje. Ben zelf ook in November uitgerekend en heb allemaal rompers met lange mouw. Truitje eroverheen dan moet het goed zijn, het is binnen idd lekker warm en ligt veel in bed de eerste tijd, dus eventueel ook met kruik als het erg koud is.
 
Ik deed onze dochter wel altijd een pyama aan als ze s avonds naar bed ging. Gelijk om het ritme en structuur te geven. Ze is nu bijna 3 en nooit geen dol gehad met slapen gaan. Op de enge dromen en tandjes na etc.
 
Mutsjes gebruikte ik trouwens wel veel...en een paar lekkere doeken om ze in te wikklen...heerlijk zo'n pakje baby op je schoot :)
 
Terug
Bovenaan