Babyuitzet...........

Hoi hoi,

Gisteren kreeg ik het ineens op mijn heupen, zo snel mogelijk wilde ik alles in huis hebben wat op het lijstje staat wat ik heb gekregen van de kraamzorg.
(nesteldrang???). Nu had ik geen zin om met het lijstje de winkel in te gaan en daar
heel het lijstje na te lopen en dan vervolgens nog niet alles hebben en weer naar een andere winkel te moeten, toen kreeg ik een hele goede tip! (thanx schoonzusje!!)
Kijk eens op HEMA.nl hier kun je online shoppen en je kunt kiezen of ze het thuis komen bezorgen of dat je het ophaalt in de winkel.
Dus ben vanmorgen eens gaan kijken en heb verschillende rompertjes,shirtjes,sokjes,pyjama's, hydrofiel luiers,molton etc. besteld! Heb het lijstje helemaal nagelopen en nu hoef ik nog maar een paar dingen, vind dit zo ideaal!
Dus misschien een tip voor degene onder jullie die ook de eerste benodigdheden voor de babyuitzet nog moeten kopen of nog wat extra rompertjes ofzo moeten hebben ze komen het donderdag mooi afleveren. Als je het voor 12.00 uur besteld zelfs de volgende dag! Ik ben in ieder geval helemaal blij, wat een uitkomst is internet toch af en toe!!

liefs Daantje

Hoi Daantje,

Dat werkt inderdaad heel handig.
Wij doen dit ook vaak met fotoprodukten.

Bij de hema hebben ze ook erg leuke spulletjes voor de baby.
Ik heb daar een dekentje, lakentjes hoeslakentjes enz gekocht.
En ga er waarschijnlijk ga ik daar ook de kruik kopen.
Ook bij het kruidvat hebben ze vaak leuke dingen.
Tijdens de actieperiodes (huis aan huisblaadje in de gate houden) heb ik er spuug doekjes rompertjes boxkleed  flessen enz.
En dan heb je natuurlijk ook nog dat je heeeeeeeel veeeeeeeel krijgt dus veel meer als een paar basis kledingstukken zou ik niet kopen.

Mijn buurvrouw kwam  een  paar weken geleden met een hele doos met kleertjes enz aan die ze van haar dochter had en daar zaten echt heel mooie   dingen bij.

Al met al op veel plaatsen leuke dingen te koop, inderdaad ook via internet.
Ik ben nu in canada op vakantie (mijn moeder woont hier).
En wij hebben hier voor een paar dollar termometer borstel nagelschaartje enz gekocht, en ze hebben hier de meest schattige kleertjes voor maar een paar dollar.
Alleen is hier alles jongen of meisje dus de kleertjes koop ik maar niet te veel.

Heel veel succes met shoppen allemaal geniet er van!

Groetjes
Anita

Nee idd, heb nu wat basiskleding enzo in de kleinste maatjes (50 en 56)
en natuurlijk ook wat romprtjes in andere maten, maar die hebben ze ook zulke leuke overal haha, maar nu stoppen we echt met het kopen van kleding in ieder geval.
Moet nog wel het een en ander, zoals dus een boxkleed (zal kruidvat eens in de gaten houden dus) en babyfoon, campingbedje en dat soort dingen, maar het begint al iets te worden! Wat leuk dat je op bezoek bent bij je moeder in Canada! En je houdt toch even het forum gezellig in de gaten?!
Geniet nog van je verblijf daar!!

liefs Daantje

Hoi Daantje,

Ja is inderdaad lekker om bij mijn moeder te zijn.
Maar zij moeten ook gewoon werken.
Normaal als we hier zijn maken we 5 uur durende wandelingen en gaan we paard rijden enz.
Maar ja dat doen we nu dus niet, dus lekker rustig aan doen en dan is er inderdaad ook tijd om op het forum te kijken.
Ben jij al op vakantie geweest?
Of mag je nog.

Staat een campingbedje op de uitzetlijst?
Wij hebben er ook een (die hebben we ergens bij gekregen).
Maar die heb je de eerste maanden toch niet nodig?
Lijkt mij dan maar ja wel handig als je hem hebt natuurlijk.
wij hebben eigenlijk alles al op een paar kleine dingen na.
hi hi hi behoorlijk vroeg natuurlijk (babykamer is zelfs al klaar op de decoratie en gordijnen  na) maar ja dat zal wel komen omdat het de eerste is.
Zijn jullie al begonnen aan de babykamer?

Groetjes
Anita

hey hoi, ik heb ook via hema.nl een hele hoop spulletjes besteld, mede omdat wij niet willen weten wat het wordt, ideaal want veel van hun spullen zijn neutraal van kleur. Verder koop ik nu elke week wel iets wat we nog moeten hebben. Ben bijna 23 weken nu.   Vandaag dus een flessenopwarmer en trappelzak gekocht bij prenatal. En zo komen we er langzamerhand wel!

groetjes Nina

Hoi Anita,

Nee idd campingbedje hebben we ook nog niet nodig de eerste maanden, wil het gewoon al in huis hebben haha Schoonouders hebben een ledikantje gekocht, mijn schoonzusje is ook pas bevallen dus zo kunnen de baby's mooi in een ledikantje als ze daar zijn.
We hebben in juni al 2 weken vakantie gehad en hebben nu nog een weekje in september en dan gaan we lekker naar Barcelona, beetje op het strand liggen en de stad verkennen, heb er echt zo'n zin in om nog even er tussenuit te gaan!
We zijn nog druk bezig in de babykamer, er is geverfd, nu moet er nog laminaat gelegd worden en dan komt de tweede week van september het kamertje.
Maar kan me niet snel genoeg af zijn haha ben blij als de kast er dadelijk staat en ik alle kleertjes kan gaan wassen en ik de kast kan gaan hangen!
Fijne vakantie nog daar in Canada!

liefs daantje

Terug
Bovenaan