Babyuitzet...........

Op mijn lijstje staat flessenwarmer of magnetron, dus wordt gewoon de magnetron!

Heb trouwens bij hema ook een verdeeltoren gekocht voor de flesvoeding, daar kunnen drie voedingen in en die kun je dan gewoon meenemen dus mocht je ergens langer
blijven dan gepland dan heb je altijd voeding bij!
Ook heb ik een magnetronsterelisatie box gekocht daar kunnen dan de flesjes en zo in de magnetron en dan zijn ze weer bacterievrij, mijn schoonzusje had hem ook en is er erg tevreden over!

liefs Daantje

Ja, dat is een goeie, zeg. Ik heb dat lijstje nog niet één keer in mijn handen gehad. Het is voor mij de tweede, dus ik had zoiets van, ik heb alles al, maar ja, voor de zekerheid toch maar even nalopen. Er zal vast wat opstaan dat we nog wel moeten halen.
Die flessenwarmer hadden wij ook gekocht bij de eerste, maar hij staat nog ongebruikt in de kast. De magnetron is echt een uitkomst, super.

Groetjes
Bibi

Toevallig zijn wij na twee en een halve week klussen en troep uitzoeken etc de ikea en prenetal in gedoken voor de laatste dingen voor de babykamer; lampen, hemeltje etc.
Kon het echt niet laten om ook alvast oa muziekmobiel, een knuffel en wat kleertjes te kopen..

En vorige week een middagje klusvrij genomen om ook alvast een paar shirtjes te halen en ook bij kruidvat of trekpleister een boxkleed, rompertjes etc van Winnie the Pooh.
Koop de kleertjes wel in maat 62-68 aangezien we ook al diverse kleertjes in de kleinere maten hebben gekregen, en aangezien ik zelf 9 pond was....
Zal zondag vragen hoe zwaar mijn vriend was bij zijn geboorte...
Zag bij prental ook maat 40! Heel schattig, maar waarschijnlijk niet nodig.

We zullen nog wel veel krijgen, maar als er gevraagd wordt heb ik toch het liefst bonnen, zodat we zelf ook kunnen uitzoeken, en ook ter financiering van duurdere dingen. Zelf vraag ik ook meestal bij kraambezoek of de moeder iets nodig heeft of liever zelf gaat shoppen met een bon.

Oja, bij H&M hebben ze naast positiekleding hele leuke kinderkleertjes!

hoi,
nesteldrang is bij mij ook aangekomen, hahaha. We zijn druk bezig met het kamertje, einde is inzicht. commodo komt begin september, en mijn vader is het ledikantje waar ik en mijn broer in hebben gelegen aan het opknappen, en is ook bijna klaar.Gisteren even naar de prenatal geweest voor een badpak en we konden het niet laten om tussen de kleertjes en mutsjes te snuffelen. Is toch wel handig als je weet wat het wordt. we hebben al een gaaf winterjasje, mutsje en truitje gekocht. en als het aan mijn gelegen had waren we met nog veel meer thuis gekomen.
Goede tip die van de hema, had er zelf wel aan gedacht om naar de hema te gaan maar via internet bestellen is misschien nog makkelijker en scheelt een ritje naar de hema.
succes met shoppen de komende weken
Groetjes Jolanda

Heb dus vandaag alles binnengekregen echt ideaal hoor!
Ze hadden op internet ook meer dan dat ze hier in de winkel hebben liggen!
En is er iets niet naar je zin of goed kun je het in de winkel omruilen!
gisteren heeft mijn man het laminaat opgehaald dus zaterdag gaan we weer
klussen, ben zo benieuwd hoe het er uiteindelijk uit komt te zien!

liefs Daantje

Leuk om te lezen dat jullie er ook druk mee bezig zijn. We zijn hier al een heel eind op weg.
We wonen nu 2 jaar in onze woning en hebben de hele bovenverdieping toen laten stucen en overal laminaat neergelegd. Tot zover was het dus al klaar, alleen gebruikten wij het als rommelkamer.... Wat bewaar je toch een troep als je de ruimte hebt... bah   Hebben al een heleboel weggebracht en nu de zonnebank nog. Gebruikte ik toch nooit.

Hebben voor de rest bijna alles al in huis, de commode, plank, extra bankje, hemeltje  ed.. Ook nog heel veel van de eerste natuurlijk. Over 2 weken krijgt onze oudste een nieuw bedje, indien ze erin wil slapen gebruiken we haar ledikantje voor de baby en anders halen we half november nog een extra ledikantje.    

Afgelopen weken op vakantie nog een aantal boxpakjes en pyamatjes gekocht. Kon ze niet laten liggen. Vandaag wezen winkelen, maar natuurlijk ook langs de babywinkels geweest. Wat hebben ze toch een leuk spul!

Groetjes Noah

Ja ze hebben veel te leuke spulletjes overal haha en ik kan het niet laten om elke
keer wel wat te kopen, heb nu een lijstje gemaakt wat ik al heb en van de kleertjes welke maten ik al heb anders zie ik straks door de bomen het bos niet meer haha
Van het weekend de laaste hand gelegd aan het schilderen van de babykamer en nu gaat komend weekend de laminaatvloer erin, we hebben meteen 2 kamers tegelijk aangepast, waardoor het in de overgebleven 2 kamers een zooitje is pffff ben blij als alles weer op zijn plaats staat en ik eens flink kan gaan poetsen hier.
Gisteren even de tekst voor op het kaartje uitgezocht en de adressen in de computer gezet. Ik wil nu alles afhebben, stel nou dat het eerder komt haha echt nesteldrang denk ik. En dan heb ik in de laatste weken straks echt niets meer te doen denk ik, maar goed dat zien we dan wel weer haha

liefs Daantje

Terug
Bovenaan