Babyview

Iemand van jullie ervaring met echocentrum Babyview?
Ze hebben best wat vestigingen, het lijkt mij een fijn centrum.

M'n vriendinnetje is er zaterdag geweest, en is helemaal blij erover!

Nu heb ik voor zaterdag 19 december een echo staan, ben dan net geen 18 weken! Heel spannend, want hoop dan dat ze het geslacht van de kleine kunnen zien!

Is dit een pretecho? Bij ons is ook een vestiging van babyview, ik heb er zelf geen ervaring mee.

Lijkt me leuk..ik heb 17 dec mijn 20 weken echo..maar kan eigenlijk niet wachten en zo'n pretecho lijkt me een leuk "sinterklaascadeau", haha. Even bij je kindje spieken..

Hoi,

Ik heb bij de zwangerschap van mijn dochter 6 jaar geleden een echo laten maken bij babyview in leidsenveen., Is erg goed bevallen. Ze had achteraf het geslacht ook goed geraden..

Ik heb as donderdag weer een echo, en dan 9 dec en 17 dec weer. Genoeg echo's, waardoor ik dus geen pretecho laat maken.

Ik heb bij de zwangerschap van mijn dochter 6 jaar geleden een pretecho laten maken bij babyview leidsenveen. Dat is prima bevallen, zij had het geslacht achteraf ook goed gezien.

Ik heb as donderdag, 9 dec en 17 dec weer een echo, dus daarom laten wij geen pretecho maken..

Ik heb bij de zwangerschap van mijn dochter 6 jaar geleden een pretecho laten maken bij babyview leidsenveen. Dat is prima bevallen, zij had het geslacht achteraf ook goed gezien.

Ik heb as donderdag, 9 dec en 17 dec weer een echo, dus daarom laten wij geen pretecho maken..

hoi,
ik ben er 2x geweest beide zwangerschappen.
wij zijn in zoetermeer geweest.wil over aantal maanden weer gaan.
het is zo leuk.ook leuke mensen die het doen.
ben er zeer tevreden over.
gr marjan

oh je wilt het weten,als ze het niet kunnen zien op dat moment omdat kindje dat niet toelaat mag je kosteloos nog een keer terug komen.!!!!
gr marjan

Terug
Bovenaan