Babyview

Hoi,

Ik ga hier in almere naar baby focus, ben ik mn vorige zwangerschap ook geweest, beviel me heel erg goed. Ik ga 28 december weer, dan ben ik 17 weken. Dan kunnen ze het geslacht ook al zien!

Liefs

Dank jullie wel voor de reacties!
Een pretecho lijkt me altijd helemaal fantastisch, even een kijkje nemen bij de kleine! :)

M'n vriend vind het maar allemaal doodeng, haha!

ga je een 4d echo doen??
dat is zo gaaf.
bij de 1ste hadden ze dat nog niet.
ben ik met 20 weken geweest.
toen kregen we ook geen 20 weken echo.
bij de me 2de zijn rond 24 weken gegaan en 4d echo gedaan.was echt gaaf.die pakket van 100 euro is dat met dvd en zoveel foto´s.
wil misschien nu nog wat later gaan doen.
maar wie weet kan ik niet wachten om te gaan.
maar veel plezier.ik vond het echt me geld waard.
gr marjan

Hi Marjan,
Wij gaan bij 18 weken een 2D echo doen, maar bij 26 weken wel een 4D echo ;)

Het ziet er onwijs gaaf uit, m'n vriendinnetje heeft hem met 24 weken en die loopt 5 weken op mij voor, dus die gaat eind december! Ben erg benieuwd!

100€ is misschien wel veel geld, maar het is ook een unieke mogelijkheid natuurlijk!

Hoi, hier een april mama. Ik heb een echo bij babyview laten maken met 17,5 week.
Het was super en ze had het geslacht goed! (of ze moeten het met de 20 weken echo weer verkeerd gezien hebben ;-)
Hier mijn reactie die ik erover op het aprilforum heb gezet.

"Jaja, het is bekent!!! Wij krijgen een MEISJE!!!!!
Gister hebben we een pretecho laten doen en dat was echt zo gaaf!! Echt, ik raad het iedereen aan. Was het geld meer dan waard.
Ik ben nu 17 weken en 4 dagen en hoewel ze zij dat we een slag om de arm moesten houden was ze er eigenlijk wel zeker van dat het een meid is!!
Ze heeft zeker drie kwartier onze meid laten zien alles uitgelegd. Verteld dat alles er goed uitziet en allemaal foto's gemaakt. Zo leuk, ik was zoooo gerustgesteld. Ze heeft ook het hartje laten horen en zien. Geweldig!! Als je onzeker bent, moet je dit laten doen. Veel leuker als die snelle medische echo's!!

Wat ik verwonderlijk vond, dat het een meid is terwijl mijn gevoel al die tij zei dat het een jongen zou worden. Volgens al die bakerspraatjes zou het een jongen worden, volgens de chinezen, volgens mij en mijn familie. Alleen mijn vriend en beste vriendin dachten een meisje en jawel, ze hadden gelijk!!
Niet dat het uitmaakt hoor. Want echt, het kon me niks schelen als het maar gezond is. (afgezaagd maar zo voelde het)
En nu dus een meisje, ik ben er helemaal vol van...."

Liefs Sonja

ik ken babyview niet?
mischien zitten ze niet in brabant???

ik heb www.echotijd.nl gevonden, dat is vrij dicht bij ons, ik wil dan ook een 4-d echo..lijkt me mooi!!!!
bij onze eerste hebben we dit niet gedaan.
maar wil dit doen met een week of 26...eerst de 20 weken echo.
die heb ik ook 15 december net als @ josh!

Hi Sonja,
Hartelijk gefeliciteerd met je kleine meid!
Begrijp dus dat de echo helemaal goed bevallen is ;)
Heb je ook een dvd laten maken? Lijkt me wel top, om aan de rest van de familie en vrienden te kunnen laten zien!

Ga je nog een 4D echo doen, laterop?

Wil express wachten tot ik 17 weken en 5 dagen ben, ivm geslachtsbepaling, maar pfff, wat duurt het allemaal langgg! :(

Wel fijn hoor Lot, zo snel al je 20 weken echo! Ben heel erg benieuwd, wil je weten of het een meid of jongen wordt?

Groetjes

Terug
Bovenaan