Hoi, hier een april mama. Ik heb een echo bij babyview laten maken met 17,5 week.
Het was super en ze had het geslacht goed! (of ze moeten het met de 20 weken echo weer verkeerd gezien hebben ;-)
Hier mijn reactie die ik erover op het aprilforum heb gezet.
"Jaja, het is bekent!!! Wij krijgen een MEISJE!!!!!
Gister hebben we een pretecho laten doen en dat was echt zo gaaf!! Echt, ik raad het iedereen aan. Was het geld meer dan waard.
Ik ben nu 17 weken en 4 dagen en hoewel ze zij dat we een slag om de arm moesten houden was ze er eigenlijk wel zeker van dat het een meid is!!
Ze heeft zeker drie kwartier onze meid laten zien alles uitgelegd. Verteld dat alles er goed uitziet en allemaal foto's gemaakt. Zo leuk, ik was zoooo gerustgesteld. Ze heeft ook het hartje laten horen en zien. Geweldig!! Als je onzeker bent, moet je dit laten doen. Veel leuker als die snelle medische echo's!!
Wat ik verwonderlijk vond, dat het een meid is terwijl mijn gevoel al die tij zei dat het een jongen zou worden. Volgens al die bakerspraatjes zou het een jongen worden, volgens de chinezen, volgens mij en mijn familie. Alleen mijn vriend en beste vriendin dachten een meisje en jawel, ze hadden gelijk!!
Niet dat het uitmaakt hoor. Want echt, het kon me niks schelen als het maar gezond is. (afgezaagd maar zo voelde het)
En nu dus een meisje, ik ben er helemaal vol van...."
Liefs Sonja