Babyvoeding

[quote quote=10180584]Heb nog geen ervaring want moet nog bevallen maar zowel mijn kraamhulp als vk raden kruidvat af omdat hun ervaring is dat baby’s achter blijven in groei. Etos was geen probleem zei ze.[/quote]

Ik heb al veel onzin gehoord en gelezen, maar dit slaat alles! Dat de kraamzorg dat überhaupt durft te beweren, schande!! Dan mogen ze mij hier uit komen leggen waarom Etos, Hero of Nutrilon wel goed zijn en Kruidvat niet... En nu geloof ik ook niet zomaar alles, maar op babyvoedingchecker staat zeer uitgebreide informatie. Geloof je dan dus ook zo dat mocht dat zo zijn Kruidvat die voeding nog mag blijven verkopen? Onze zoon doet het er erg goed op en de overstap van Nutrilon naar Kruidvat is zonder problemen gegaan terwijl hij altijd veel heeft moeten spugen en prematuur was. 

Iedere moeder moet doen wat goed voelt en waar haar kind het goed op doet. Soms is het even puzzelen, maar mij maak je niet wijs dat het ene beter zou zijn dan het andere. 

Wij gebruiken het huismerk van de Albert Heijn. Aangezien we daar wekelijks komen en bij de etos of kruidvat niet. Dus hoeven we ook niet speciaal naar een andere winkel

Ik gebruik Kruidvat, bevalt prima! Heb een korte periode Albert Heijn gebruikt, maar deze voeding is wat dikker/geliger en mijn dochter kreeg er uitslag van. Overgestapt op Kruidvat en het was snel over. 
Idd moeten ALLE  soorten babyvoeding aan zulke strenge eisen voldoen, dat elke voeding goed is!! Dus of je nu een pak Nutrilon van €14 of een pak Kruidvat van €7 koopt, maakt echt niet uit.. alleen voor het gevoel kopen veel mensen Nutrilon, gewoon omdat dat het beste voelt ofzo. Maar in je portemonnee scheelt dit écht wel!! Op Kruidvat of Etos voeding zijn al duizenden baby's groot geworden!!

Ik ben volgende maand uitgerekend en heb laatst tijdens een gesprek met de kraamzorg gevraagd hoe het zit met kunstvoeding omdat ik geen borstvoeding wil geven. Ze zei inderdaad zoals andere hierboven al zeggen dat er in NL zulke strenge eisen zijn dat niks slecht is.
Wij gaan voor de voeding van Hero ( als ze het hier goed op doet). Puur uit gemak omdat we geen kruidvat of etos dichtbij heb. Ze krijgt op het kdv ook hero en mijn ouders kunnen dit ook makkelijk kopen. 

Terug
Bovenaan