babyvoedingchecker.nl

Hallo,
Ik heb net weer de nieuwe Ouders van Nu binnen gekregen en ik zag een advertentie voor www.babyvoedingchecker.nl. Hierop kan je alle flesvoedingen vergelijken, wel zo handig om eens echt te kijken wat nou het verschil is, want ik vind nooit ergens info over de 1-en, dus meteen maar even gekeken. Ik gebruik nu Friso Extra voor mijn dochtertje van 3 maanden, maar volgens mij is die van het Kruidvat veel goedkoper en wel net zo goed..? Heeft iemand ervaring met Kruidvat?
Ik ben benieuwd!
Groetjes,
Hanneke
 
eigen merken van drogisterijen zijn net zo goed als die van merk flesvoeding. Ik heb in het begin hypo allergene en gewone zuigelingen melk van Etos gebruikt. 800 gram voor 6 euro.

Kruidvat heb ik geen ervaring maar het is allemaal zo goed het zelfde. Misschien dat hier en daar wat verschil zit in het aantal mg in vitaminen of mineralen.
 
Ik had Nutrilon toen ik stopte met de borstvoeding. Van het consultatiebureau kwamen ze thuis langs en zeiden dat kruidvat eigenmerk precies het zelfde is alleen goedkoper. Ik heb deze gekocht en gemengt met Nutrilon en zo ben ik langzaam overgestapt van Nutrilon naar kruidvateigenmerk. Meneertje heeft nergens last van gehad en drinkt nu inmiddels al nummer 2.

Groetjes,

Miriam
 
van gewoon zuigelingen naar hypo allergene moest ik gelijk in een keer over steken. en daarna heeft ze een provocatie test gehad bij de kinder arts.
Ze krijgt op het kdv nutrilon dus ik ben toen in een keer overgegaan van etos 2 naar nutrilon 2 en ze heeft nergens last van.
Nutrilon moeten ze adviseren omdat ze gesponsord worden ;)
 
klopt idd dat het meest hetzelfde is en dat je betaald voor het merk. overstappen idd zoals Miriam zegt. Heb alleen wel gehoord dat die van Kruidvat vaak is uitverkocht en dat is dan wel weer vervelend. Gebruikte eerst zelf die van etos. Maar het kdv gebruikt Friso en daarom toch maar weer op de Friso overgegaan.
 
Leuk hoor zo'n vergelijk, alleen ik weet niet wat nu juist wel goed is en wat minder goed is wat er in zit!
Wil natuurlijk niet zeggen dat als er meer inzit van een bepaalde stof dat dat altijd goed is! Misschien is minder in sommige gevallen wel beter??

Ik was supertevreden over Bonbébé, verkrijgbaar bij Jumbo en die is bij ons in het dorp ook zondags open nu, dus helemaal ideaal!
Blijkt nu dus ook nogeens echt de goedkoopste!
Ja hoor de tweede krijgt ook Bonbébé!!

 
Terug
Bovenaan