babyvoedingchecker.nl

Bedankt voor de goede tip voor babyvoedingchecker.nl!

Ik ben twee weken geleden bevallen van mijn eerste kindje en kan helaas geen borstvoeding meer geven. Op het consultatiebureau adviseerden ze me om Nutrilon te gebruiken, maar dat Kruidvat net zo goed is en zelfs goedkoper. Een vriendin van me zei dat Friso de beste was en mijn moeder wilde dat ik doorging met borstvoeding. Pfff iedereen zegt wat anders en ik bleef zitten met de vraag wat nu het bestje is voor mijn mooie dochter! Ben toen maar even gaan googlen en kwam toevallig op een pagina die ging over een wet die voorschrijft wat er in flesvoeding moet zitten. Wat blijkt nu? Door die wet zijn alle merken flesvoeding bijna hetzelfde!

Maar ja ik wist nog niet wat ik moest geven, en toen las ik over de site babyvoedingchecken.nl. Echt een aanrader! Alle info staat erop, en zelfs de prijzen.

Kruidvat blijkt de goedkoopste (€5,99) te zijn en ik gebruik nu met veel plezier de standaardvoeding. Daar zit trouwens ook gos en fos in; dat hebben alleen Kruidvat en Nutrilon. Voor mij dus Kruidvat!

 
Hoi,

ik gebruik voor mijn zoontje van 6 weken Kruidvat voeding, en die is super. Bij mijn andere zoontje gebruikte ik vier jaar geleden ook deze voeding. Het scheelt je gewooon €2.60 op een pak met Friso! En je gebruikt 'héél wat pakken. Ik heb inderdaad ook al vaak meegemaakt dat het uitverkocht was, maar ik koop nu altijd zo'n drie pakken tegelijk en zorg dat ik er altijd nog één heb staan als ik voor de nieuwe naar de winkel ga, zo kom ik nooit zonder!

Succes,

groetjes Melanie
 
Ha wat leuk, ik zie dat ik een naamgenootje heb met bijna dezelfde naam (en ook een voorliefde voor Kruidvatvoeding hahaha).

Ik heb die site ook eens bekeken: super zo'n overzicht! Ik heb mijn dochter van nu twee jaar eerst drie maanden nutrilon gegeven en daarna kruidvat. Ging super, overstappen was ook geen probleem!
Bij de tweede (nu 25 weken zwanger) ga ik waarschijnlijk gelijk starten met kruidvat. Scheelt zoveel geld!

Trouwens: die bonbebe voeding gaat uit de winkel. Mijn man werkt bij Jumbo en Plus, bij de inkoopafdeling en had gezegd dat het niet loopt. Binnenkort is dit dus niet (meer overal?) te verkijgen. Zorg dus dat je een alternatief hebt!
 
Terug
Bovenaan