Babywarenhuizen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Einde van deze maand wil ik graag naar een babywarenhuis om alle spulletjes die ik nog nodig heb (o.a. een kinderwagen, kortom best een grote uitgave in totaal) in één keer te kopen.
Hebben jullie ervaringen met babywarenhuizen? Ik krijg zoveel folders en allemaal beweren ze de goedkoopste en meest servicegerichte winkel te zijn.
Welke is nou echt voordelig? Welke heeft het grootste assortiment? Waar krijg je de beste service?

Ik hoop dat jullie mij (en ongetwijfeld vele andere a.s. moeders en vaders) kunnen helpen. :)

Groetjes,
Marisa

Hoi,

Ik zelf heb bijna alles bij de babydump gehaald.
Vond dat ze volop keus hadden en het is niet duur (ligt ook aan je smaak, ze hebben verschillende prijsklasses).
De service vond ik erg goed, werd netjes gebeld toen het er was en eventueel als je dat wilde kon het thuisgebracht worden.

Groetjes Linda (mama van Nigel 07-03-2006)

Hoi,
Ik hoor hele goede berichten van babypark Kesteren. (in kesteren dus) Hangt er natuurlijk wel vanaf waar je woont. Mijn buren hebben er alles gekocht voor de tweeling en die zeggen dat ze erg goede service geven.
Veel plezier met winkelen!
lfs ing

Hoi Marisa,

Onze ervaring was dat alle babywarenhuizen even duur zijn als het gaat om merkartikelen. Aanbiedingen daargelaten, en die zijn er niet veel. Zeker in het geval van kinderwagens. De prijzen worden anders opgesteld maar als je het allemaal optelt kom je op hetzelfde uit.

Wij hebben de wagen(s) gekocht bij Prenatal. Dit jaar is er een aanbieding (die loopt een hele  tijd)  dat je 10% van de waarde van de wagen en wieg in kadobonnen krijgt uitbetaald. Hier kan je dan een voetenzak of parasolletje van kopen. Dit (1-% regeling) geldt ook op babykamers maar dat moet natuurlijk wel je smaak zijn, zoveel soorten hebben ze ook weer niet.

Dit jaar hebben we een babykamer bij Babydump gekocht. Dit omdat we deze mooi vonden, we wilden kersen en dan kan je niet uit zoveel kiezen, als ze het al hebben. We kregen bij een complete kamer EUR 50,-- korting  en een box of babyfoon (wij kregen matrasje omdat we al een box en babyfoon hebben van de eerste). Ze zijn daar dus best flexibel. Ook bij een kinderwagen krijg je daar iets, maxicosi geloof ik.

Babypark (zit op meer plaatsen in Nederland, zie website)  vond ik best duur voor aanverwante dingen zoals lakentjes, badjes etc. maar ze hadden wel een mooi hemeltje. Goed zoeken en vergelijken dus, het is niet zomaar te zeggen wie echt goedkoop is!

Ingeborg

Hoi,
Wij hebben twee jaar geleden alles gekocht bij Babydump. Ook wij konden de keuze niet goed maken, maar daar hadden ze onze droomkamer, dus toen hebben we daar gekocht. toen ik afgelopen jaar weer zwanger bleek zijn we naar Babydump terug gegaan en hebben dezelfde kamer nog eens gekocht. Onze kinderwagen komt daar ook vandaan, maar ik geloof dat die op andere plaatsen idd voor dezelfde prijs sstond. Nu is hij gedateerd en staat hij helemaal nergens meer te koop! Voor de kleinere aankopen van de babyuitzet ben ik naar de Hema, Prenatal en Babysuperstore geweest, gewoon, omdat die wel in Tilburg zitten en Babydump niet!
Succes met je aankopen!
Patricia

Hoi,

Wij hebben alles gekocht bij van Asten in tilburg, deze valt onder de keten: Babysuperstore. Je kunt kijken op http://www.babysuperstore.nl  of er zo'n winkel bij jou in de buurt zit.
Hier hebben ze regelmatig leuke aanbiedingen en erg veel keus.
Wij kregen b.v. bij de kinderwagen een autostoeltje en een wipstoeltje kado, ook was het een dag dat je 15% kortijg kreeg dus dat scheelt dan al snel een hoop.
Er werken erg vriendelijke mensen en ze geven goede uitleg.
Sucses met de aankop van je spullen.

Groetjes, Patricia

De kinderwagen hebben we bij Babypark (Enter) besteld. Er was vorige maand een actie waarbij ze  gratis  oudere modellen maxi cosi weggaven. Ik heb een nieuw model  maxi cosi besteld en kreeg hem voor de helft van de prijs.

Ledikantje en commode gaan we bij de Ikea kopen.
Ik heb al wat kleertjes gekocht bij de Hema en bij Zeeman  en besteld  via www.rainbowbabies.nl, www.simplycolors.nl en www.littlelabel.nl

De rest van de uitzet ga ik kopen bij Prenatal en bij KidsFactory, waar ik volgende week ga winkelen met resp. schoonmoeder en moeder en hun creditcards    

Ik kijk ook regelmatig op marktplaats, daar staan ook heel veel babykamers, boxen, badjes etc. te koop.

ik heb mijn commode op ebay gekocht, voor heel weinig van een particulier die hem zelf gemaakt had. Superstevig en heel groot.

Enne we hadden nog een mooi badkamerkastje staan (met deurtjes waarvan een met een ruitje) die we geverfd hebben en nu mooi dienst doet als kastje. Verder hebben we een familiewieg waar mijn moeder nog in gelegen heeft....

De kinderwagen heb ik op internet gekocht: tienkleineteentjes.nl zij geven standaard 20 % korting op de adviesprijzen die prenatal enzo ook hanteren. We hadden geen compleet kamertje nodig dus vandaar. Deze site is ook heel goed voor kleertjes.... erg goedkoop van vorig seizoen, maar dat ziet niemand.

Ik ben wel een keer gaan kijken bij babypark gouda... dat is inmens groot en was ik zo weer weg. Verder zijn mijn man en ik bij babysuperstore Sliedrecht gaan kijken. Vond ik ook wel een prettige winkel, hebben ze ook regelmatig aanbiedingen. Ja en het is nog steeds zo dat als je alles gelijk koopt je goede kortingen krijgt. Maar of je dan ook echt goedkoper uitbent.... kijk eens op marktplaats of ebay

Enne nog een tipje: heb je in je vrienden/kennissenkring mensen met kinderen? Gooi het eens in de groep, zo zijn wij aan onze box gekomen. Je weet maar nooit en iedereen wil wel eens iets kwijt....

Succes!!!!
Cami

Terug
Bovenaan