Babywarenhuizen

Bedankt alvast voor de tips. Ik moet er bij zeggen dat ik de babykamer al compleet heb, het meeste via vrienden en marktplaats inderdaad. Ook heb ik al een box, tummytub en  badje.  Het gaat nu echt meer om de andere aankopen, van dekentjes tot flessen en van een kinderwagen tot spuugdoekjes. Maar al met al is dat allemaal toch best veel.

Zelf woon ik in Leiden, misschien dat er mensen uit deze regio zijn die de grote winkels bezocht hebben?  @Cami, over babypark in Gouda, je zei dat je daar snel weg was. Is dat positief of negatief bedoeld?

hi marisa

babypark gouda was ik snel weg omdat het daar zo inmens groot en onpersoonlijk is.. maar ja aan de andere kant ze hebben er wel alles......

nog een tipje voor je, als je net als ik geen zin hebt in gesjouw, je kan alles bestellen op hema.nl en vanaf 50 euro bezorgen ze het gratis thuis... ik heb hier die dingen als hydrofieldoeken, spuugdoekjes etc besteld.

succes

Beste Marisa,

Het hangt er vanaf waar je woont natuurlijk.....

Mijn ervaringen zijn:

Gardo Babysuperstore in Amersfoort (hier hebben wij kinderkamer gekocht, goede service en wat korting, maar niet echt goedkoop!)

Babyhuys in Harderwijk (kado van mijn werk gekregen, duur en qua service niet zo goed). Kreeg campingbedje van een duur merk en was snel stuk. Hier deden ze erg moeilijk over. Moeten we het wel of niet onder garantie laten vallen etc?

Babypark Kesteren (een aantal keer geweest, maar ze hadden net niet meer "onze" kinderwagen op voorraad. Zeer nette bediening en service. Heb gehoord dat wanneer je meerdere dingen besteld een goede prijs kan afspreken met ze.)

Baby Maxx in Veenendaal (niet geweldig, maar zij hadden wel "onze" kinderwagen op voorraad liggen)

Verder zijn de prijzen aardig gelijk hoor! Zijn veel lokkertjes....

Veel plezier met uitzoeken!
Groetjes  Sandra
(25 wkn 5 dgn)

Terug
Bovenaan