Babywasjes!!

Ik w8 daar nog ff mee.
Ik ga de geboortekaartjes ook pas na 30 wkn bestellen. Het is onze 3e en ik heb eigenlijk niet zón haast.
Onze 1e kwam bijna 2 wkn te laat en de 2e kwam ruim een week te laat. Dus ik heb nog ff.
Maar ik tel wel vast af voor mn zw verlof, hihi.

Ik "moet" nog 1 week werken en dan ga ik ook eens beginnen met de baby wasjes. Verder hoef ik niet veel meer te doen voor onze meid komt. Maar er zijn nog genoeg klusjes in huis om nog even te doen. hihi

Ik wil graag tips hoe we de babywasjes moeten doen. hoeveel graden, wel/geen droger

Ik heb dinsdag intake met de kraamhulp

Hier is alles al klaar...dat kwam eigenlijk omdat we alle kleren moesten uitzoeken dus heb maar gelijk alles gewassen.

Naja je kan het maar gehad hebben joh.
Heb er verder geen haast mee ofzo.

@Joycebaby: Er zijn verschillende meningen over de babywas... Ik houd gewoon de labels in de kleertjes aan en gebruik mijn eigen wasmiddel (dus geen neutral. Dit omdat ik straks de babykleding ook niet apart ga wassen) Maar dan wel heeeeel weinig. Ik had wel begrepen dat je geen wasverzachter moet gebruiken omdat veel mensen en vooral veel baby's daar huidirritatie van kunnen krijgen.

Alle hydrofiel doeken/washandjes etc. heb ik gewoon in de droger gegooid. Ik heb geen een kledingstuk waar op staat dat het in de droger mag, dus alles hangt braaf te drogen!

dank je betty, als je de wasverzachter-tip niet had gegeven had ik vast alles met wasverzachter gedaan (onder het motto van dan is het tenminste lekker zacht...)

Terug
Bovenaan