Babywasjes!!

Hier zijn alle kleertjes ook al uit gewassen omdat we nog niet weten wat het is is alles neutraal van kleur wit met beige de meesten. Dus allemaal met Robijn wit was gedaan. Alleen de nieuwe kleertjes nog niet in de droger gedaan maar de rest allemaal wel...en idd geen wasverzachter gebruikt

Ja mij staat het ook tegen hoor, geen wasverzachter.. Sommige dingen zijn echt keihard! (katoenen badjasje bijvoorbeeld...)

Ik ga vanmiddag weer verder met strijken (zucht) en kreeg als tip van mijn oma dat als je kleding stukken die 'hard' geworden zijn ook strijkt dat ze zachter worden...

Toch maar even proberen dan he!

Voor de rest viel het wel mee hoe hard het werd moet ik zeggen, ja die stomme hydrofiel dingen, die worden ook hard! Zijn ook lastig te strijken trouwens :p Als ik dit geweten had had ik mijn moeder lief aangekeken hahahahahaha!

@betty

wat evt een tip is om iets hards te strijken is het even besproeien met wat water. Zo heb ik dat ook allemaal gestreken en wordt er een stukje makkelijker van.

bij mij ook bijna alles gewassen :) vind het allemaal zo spannend dat ik het ontzettend leuk vindt telkens weer iets te doen. Vandaag lakentjes gekocht, die zitten nu in de machine.

Heb alles ook gewoon met mijn eigen wasmiddel gewassen, zonder wasverzachter. Aangezien wij geen droger hebben, hangt alles aan het rek ;)

Hoi Bijna mama's,

Ik heb aan de kraamverzorging gevraagd hoe de kleertjes te wassen en ze zei:

Je hoeft eigenlijk alleen maar het beddengoed, hydrofiel luiers/washandjes en de rompertjes te wassen (en alles wat met de navel in contact kan komen).

En de dekentjes enz. ff lekker buiten hangen met koud weer, dat wel de ergste pluizen enz eruit zijn.

Ze zei dat ook een droger eventueel wel mag.

Grrrr dat is voor mij nu al te laat hahahahahaha. Wat een pokkewerk was het zeg om alles te wassen/drogen en te strijken!

Nou goed... nu weet ik het voor de volgende keer :D

hahha ja idd te laat maar ja hier is in ieder geval nu lekker alles uit gewassen en de nieuwe geur er ook af. Vind dat niet altijd even lekker...en nu ruikt het zo lekker!!!!

Terug
Bovenaan