Babyzwemmen ehhhhhhh dreumes zwemmen eigenlijk

Vanaf 11 weken zwem ik bijna nog wekelijks met Danique
We hebben een heel leuk clubje met 4 meiden met kinderen die net zo oud zijn als Danique

Danique vind het ook super gezellig en ze zijn ook allemaal vriendjes van elkaar.

Zijn er nog meer meiden die nog zwemmen met hun dreumes.

Ja ook hier wordt gezwommen, zowel met Nick als met Tess ben ik met 12 weken begonnen. Nick zit inmiddels op zwemles en Tess gaan lekker om de week babyzwemmen. Ze vindt het heerlijk.
Nu ik jou foto zie (erg leuk trouwens) besef ik dat ik nodig weer een paar foto's moet maken van het zwemmen.

Liefs sandra

Wat een lieve foto van jullie zeg.

Met Yoëll zwom ik ook elke wee, al vanaf 8 weken ongeveer.
Maar toen hij met zn oren is gaan kwakkelen ben ik niet meer gegaan
Nu gaan we vaak op zondagochtend dan is er familiezwemmen

Wat een prachtige foto!!

Ik moet me diep schamen maar ben nog niet geweest babyzwemmen met Kay.
Wel gewoon zwemmen hoor, maar nog niet in een groepje.
Het is er gewoonweg steeds niet van gekomen door omstandigheden, maar wil toch écht binnenkort eens gaan dreumeszwemmen met hem. Hij is namelijk hemelaal gek van water!

Esmé mv Kay

Ja, ook hier wordt druk gezwommen. Elke zondag liggen Milan en ik heerlijk in het water. Dat is echt ons moment. Jorick en ik zwommen ook altijd samen eerst op een doordeweekse dag en later ook op de zondagochtend, maar toen ik zwanger was van Milan is mijn man met Jorick gaan zwemmen. Jorick zit ondertussen ook al weer een aantal weekjes op zwemles en zwemt 2x in de week in de ochtend van 7.00 tot 7.30 uur en dat vind ik zo knap.

Jolanda

Ja hier wordt ook heerlijk gezwommen, iedere maandag. Alleen het onderwater gaan vindt Tess nog steeds niet. Al vanaf het begin. Maar dat komt vast ooit wel goed.

Het is heerlijk!

Groetjes Nanda

Ook hier liggen we elke week trouw in het zwembad de "bevelen" van juf anja op te volgen!

Elisa vind tegnwoordig onderwater helemaal leuk en zelfs op haar rugje wat altijd drama was gaat nu helemaal goed!

Ben benieuwd voor de mama's met 2e kindje hoe die dit hebben opgelost. Mocht er bij ons ooit een beeb bij komen hoe gaat het zwemmen dan met ELisa of met beeb?

Terug
Bovenaan