Babyzwemmen ehhhhhhh dreumes zwemmen eigenlijk

Ja hier word ook actief gezwommen. Ben begonnen met mijn zoon toen hij 16 weken was en ook mirthe is met 16 weken begonnen. Vind het wel een moeilijke periode nu omdat je eigenlijk 2 kids hebt die tijdens de zwemles zonder bandjes moeten. Ik heb verder niemand die mee kan. Vandaar dat mirthe noodgedwongen nog met de bbles mee draait. Dan heeft zij haar zonder bandjes moment en mijn zoon drijft mee met. En dan het lesuur erna andersom. Mirthe doet dan wel mee met de les maar kan door de bandjes niet zo goed onder de tunneltjes door. Mijn zoon daarentegen is dan helemaal in zijn element omdat hij dol is op onderwater zwemmen. Ach nog 4 maanden en dan gaat hij naar school en savonds naar zwemles en heb ik overdag dus alleen haar.

Wat een mooie foto!!! Wauw!

Ik ben 1x wezen zwemmen met Kian (buiten de vakantie enzo om). Ik heb me voorgenomen het vaker te gaan doen, maar ja... je weet hoe het gaat met voornemens...

Liefs Nelleke

Jeetje Ilse, ik ben wég van die foto van jullie tweetjes......... echt heel mooi!

Hier geen dreumeszwemmen, ik vind het gewoon teveel gedoe met 2 kinderen, tja. Als we op vakantie zijn, of tijdens een extra vrij dagje van mijn man gaan we overigens wel zwemmen hoor, maar dat heeft met een 'lesje' weinig te maken.

Lekker van genieten hoor!

Susan

Jeetje,wat staan jullie tweetjes(of eigenlijk drietjes,hahaha) er schitterend op zeg.Heel mooi!!

Ook wij gaan iedere vrijdagochtend knuffelzwemmen en dat bevalt heel goed.We vinden het allebei keileuk.Een tijdje terug had ik er ook een topic over met foto's,maar die zal wel helemaal op pagina 100 staan denk ik hahaha.
Geniet maar lekker van het gespartel hoor!

Liefs Kitty en Tess

Hee Kitty,

Ik herinner me die foto's nog wel, echt lief! Was er ook niet een hele mooie van Tess onder water? Hebben ze die van het zwembad gemaakt of heb je zelf een onderwater camera meegenomen? Ik ga sinds een paar weken met Puck 'guppy zwemmen'. Ik had in oktober 2006 (!)  voor mijn verjaardag van manlief al een knipkaart hiervoor gekregen en ga nu pas...schandalig!  Maar ze  zit in een groepje tot vier jaar en vind het heerlijk! Enne, sorry Ilse, de topic was van jou: super foto en echt een lekker momentje samen!

Liefs, Marcia mv Puck  

Hoi Marcia,

Je bedoeld denk ik de foto dat we in het zwembad sprongen en daarna weer boven komen.Corne was die dag vrij en is meegegaan om foto's te maken.Superleuk he dat zwemmen.

Liefs Kitty en Tess

Hoi Marcia, Kitty
Ik breek nog even in, al heb ik een zo af en toe een geheugen als een vergiet.... die foto vond ik zó mooi, die kan ik me nog herinneren.

Maar het was volgens mij Tessa van Lisenka met die onderwaterfoto (net die reclame van het WNF). Niet dat het verder wat uitmaakt haha.

Liefs
Susan

hier geen baby/dreumeszwemmen, we hebben al wel geregeld met Ivar gezwommen en hij vindt het prachtig, maar ben niet zo van de vaste afspraken en ook elke week chloor vind ik een beetje veel van het goede

ik las dat Jorick 2x in de week van 7.00 tot 7.30 zwemt, hallo zeg wat een tijd...!!!
wie gaat er dan mee?

liefs Jenneke

Terug
Bovenaan