babyzwemmen tips nodig

Hoi Linda,

Wij komen net binnen van het babyzwemmen, doe ik al meer dan een jaar elke vrijdagochtend. Ik neem altijd een zwembroek, een handdoek en twee hydrofiel luiers mee. Een luier voor na afloop, een borstel, wat te drinken en een koekje in de tas. Wij wonen niet ver van het zwembad dus als we thuis komen dan eten we een boterham en daarna gaan meneertje lekker slapen, want hij is dan doodop!

Ik zie er minder charmant uit, want ik ga dus niet douchen voordat ik naar een zwembad ga, dus trek altijd mijn bikini aan, joggingbroek en een trui en ga zo naar het zwembad. Na afloop snel m'n haar in een elastiek en hup die geweldige outfit weer van me aan en op naar huis.

Het aan en uitkleden doen ze bij ons bij het kinderbadje, dus hoef je niet te stunten in een kleedruimte...als Jesse uitgekleed is, loopt hij zelf het kinderbadje in...is 5 cm, dus dat mag van mij! En hij draagt dus geen zwemluier....hij plast dan wel eens een keertje, maar er zit zoveel chloor in het water dat dat meteen opgelost is, en een zwemluiers houdt dat dus ook niet tegen...en tje poepen heeft hij nog nooit gedaan!

Ik hoop dat je veel plezier hebt!

Groetjes
Angel

Hai,

Mette heeft altijd een zwemluier aan onder haar badpakje. Ik wil echt geen drijvende drollen hoor en het filtert ook de plasjes. Stel je voor dat Marissa toch denkt...even lekker poepen! Je weet dan echt niet waar je kijken moet hoor. Ik heb een badpakje met pijpjes van de Hema voor haar en daaronder zie je de zwemluier niet zitten.

Verder een badcape en een hydroluier voor als  ze uit het bad komt. Een buggy om Marissa in te zetten als jij je aankleed. Een handdoek voor jezelf en eventueel wat badslippers. Badschuim en shampoo voor jullie beiden om even af te poedelen na het zwemmen onder de douche. Borstel voor jezelf, deo.

Veel plezier!
lfs ing

Terug
Bovenaan