babyzwemmen Zwolle


Hallo,

Binnenkort wil ik heel graag gaan babyzwemmen met mijn zoontje (25-05-2005) en nu vroeg ik me af of er hier andere mama's zijn uit Zwolle of omgeving die dit al doen of dit ook van plan zijn?!

Groetjes, Lot
 
Hoi Lot,

Wij wonen ook in Zwolle en ik wil tzt wel met mijn zoontje gaan zwemmen. Maar dat wordt dan peuterzwemmen ben ik bang; hij is nu 14 maanden. Helaas dus niet in dezelfde groep.

Groetjes Marieke
mv Stan geb. 04-09-04
 


quote: lotte2006 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-11-2005 15:47:53'));


Hallo,

Binnenkort wil ik heel graag gaan babyzwemmen met mijn zoontje (25-05-2005) en nu vroeg ik me af of er hier andere mama's zijn uit Zwolle of omgeving die dit al doen of dit ook van plan zijn?!

Groetjes, Lot


Hallo Lot,

Hier nog een mama uit Zwolle. Mijn man en ik zwemmen met onze dochter (30-5-05) in zwembad De Steur in Kampen. Voordeel hiervan is dat de papa's ook eens mee kunnen naar babyzwemmen. Mijn man en ik wisselen elkaar af, de ene week zwem ik met onze dochter, de andere week mijn man. Wel gaan we er met z'n 2-en heen, dan kunnen we elkaar een handje helpen. Ze hebben er namelijk geen boxen. Degene die niet gaat zwemmen kan dan de baby aankleden. Scheelt een hoop gedoe. Het is ook leuk om te kijken hoe de ander met de baby zwemt.

Ik weet van vriendinnen dat zij in het Hanzebad zwemmen. Daar schijnt best wel een lange wachtlijst te zijn. Hoe lang, dat weet ik niet. Het babyzwemmen in het Hanzebad is volgens mij alleen door de weeks. Maar het is maar net waar je voorkeur naar uitgaat.

Ik vind het babyzwemmen in ieder geval erg leuk.

Groetjes en misschien tot ziens in het zwembad.

Susan


 
hoi!
Hier ook een zwolse mama.
Ik ga met Rachel zwemmen in het Aa-bad. Heel gezellig, leuke lessen! De badjuf kent alle kindjes, vind ik altijd erg knap! Ze zijn ook heel makkelijk met toeschouwers, je kunt altijd iemand meenemen.

Er was wel een wachtlijst. Ik heb Rachel in april opgegeven (ze was toen 3 weken oud) en ik kon pas na de zomervakantie terecht. Ik weet natuurlijk niet hoe het met de wachtlijst op dit moment is.
Je kunt je ook altijd nog opgeven voor het Hanzebad en het Aa-bad en gewoon afwachten waar je als eerste aan de beurt bent.

Succes en wie weet tot ziens!

Groetjes,
Thirza
 
Hoi,

Ik ben een aantal keer naar het Aa bad geweest op het ouder en kind uurtje. Op woensdag of van 11 tot 12 of van 12 tot 13. Dat is direct na het officiele babyzwemmen en dan kan je tegen gereduceerd tarief zwemmen. Dan is de omgeving en het water lekker warm en dan kan je zelf poedelen. Ze hebben dan bandjes liggen etc die je gewoon mag gebruiken. We hebben dit met een paar meiden van de Mensendieck zwangerschapsclub gedaan. Erg gezellig en leuk om de andere kids eens te zien.
Misschien de tip van de week, zo ontmoet je ook ouders daar.
Groetjes uit Zwolle.
 
Hoi Lot,

Ik kom uit Hattem en zit met mijn zoontje (geboren op 18-07-05) op babyzwemmen in Wezep.

Ik moet zeggen dat het mij erg goed bevalt! Van te voren heb ik ook geinformeerd in Zwolle (Hanzebad), maar daar was nogal een lange wachtlijst!
De prijs voor het babyzwemmen in Wezep vond ik ook nog wel meevallen (E 33,50   voor 10 lessen).
Ze hebben daar diverse mogelijkheden om de kindjes om te kleden, is ook wel zo makkelijk.

Succes bij het maken van je keuze.

groeten,

Linda
 
Terug
Bovenaan