quote: lotte2006 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-11-2005 15:47:53&apos😉);
Hallo,
Binnenkort wil ik heel graag gaan babyzwemmen met mijn zoontje (25-05-2005) en nu vroeg ik me af of er hier andere mama's zijn uit Zwolle of omgeving die dit al doen of dit ook van plan zijn?!
Groetjes, Lot
Hallo Lot,
Hier nog een mama uit Zwolle. Mijn man en ik zwemmen met onze dochter (30-5-05) in zwembad De Steur in Kampen. Voordeel hiervan is dat de papa's ook eens mee kunnen naar babyzwemmen. Mijn man en ik wisselen elkaar af, de ene week zwem ik met onze dochter, de andere week mijn man. Wel gaan we er met z'n 2-en heen, dan kunnen we elkaar een handje helpen. Ze hebben er namelijk geen boxen. Degene die niet gaat zwemmen kan dan de baby aankleden. Scheelt een hoop gedoe. Het is ook leuk om te kijken hoe de ander met de baby zwemt.
Ik weet van vriendinnen dat zij in het Hanzebad zwemmen. Daar schijnt best wel een lange wachtlijst te zijn. Hoe lang, dat weet ik niet. Het babyzwemmen in het Hanzebad is volgens mij alleen door de weeks. Maar het is maar net waar je voorkeur naar uitgaat.
Ik vind het babyzwemmen in ieder geval erg leuk.
Groetjes en misschien tot ziens in het zwembad.
Susan