Babyzwemmen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Vanaf september is bij ons in het zwembad Babyzwemen. Heeft iemand hier ervaring mee? Het lijkt mij heel erg leuk.

Ik heb overigens ook kindjes gezien met een badpak met ingebouwde zwembandjes om het rompje heen. Is dat wat? Lijkt mij wel heel erg veilig.

Ik hoor het wel.

Groetjes,
Marie-José

P.S. Wat een heerlijk weer was het dit weekend. Echt genoten!!!!

Hallo

Wij gaan het nog niet doen. Ik begreep van het CB dat het toch een verhoogde kans geeft op infecties en aangezien wij dus nog niet inenten, doe ik het liever niet. Loek gaat gewoon lekker vaker in bad, vind hij net zo leuk vermoed ik.
er zijn altijd weer voor- en nadelen, dus doe lekker wat je leuk vindt!!!

Het CB zei dat het geen kwaad kon, omdat ze in principe alle injecties heeft gehad die ze moet hebben.
Britt gaat elke dag in bad en dat vindt ze schitterend. De ene keer in haar kikkerzitje met allerlei speeltje, de andere keer in haar ligstoeltje en de andere keer dan houden we haar zelf vast en gaan door het water heen en weer.

Senne gaat al een tijdje babyzwemmen en ze vindt het heerlijk! De meningen zijn nogal verschillend over het risico dat je loopt. Hier kun je al babyzwemmen met 6 weken, maar dat vond ik dan weer erg vroeg.

misschien is het wel slim om te kijken of er veel chloor in het bad zit. Ik begreep dat er bsden zijn met minder chloor voor de kleintjes

Doe je dan ook zo'n speciale zwemluier aan of gewoon een badpakje?

Hoi, hoi,

Ik zat er ook al aan te denken om te gaan babyzwemmen mijn mannetje is ook zo gek op water.
Op het cb zeiden dat het goed was als ze de eerste prik maar gehad hebben.
Dus ik ga naar de vakantie ook lekker met hem zwemmen

Groetejes lonkie

Hoi

Wij zijn met danny lekker wezen zwemmen toen we op vakantie waren en omdat danny zijn eigen badje ook best warm wil hebben ( bij gewoon kinderbad temperatuur gilt hij alles bij mekaar dus doen wij hem iets warmer) zijn we in het bubbelbad geweest.
Hij vond het helemaal geweldig alleen heeft hij nu een oorontsteking en volgens de ha is dat van het zwemmen.
Iets minder is de napret dus.

Ik had hem een zwemluier aangegeven met zijn eigen zwemshort erover heen.

stond hem heel schattig.

groetjes irene

Terug
Bovenaan