Babyzwemmen

Hallo ik ben voor de vakantie al begonnen met babyzwemmen en Meike vind het prachtig
Na volgende week begint het weer en ga ik erzeker weer naar toe
Even een leuk moment met mijn dochter
Groetjes Monique

quote: weerdje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-08-2007 13:40:07'));

Hallo ik ben voor de vakantie al begonnen met babyzwemmen en Meike vind het prachtig
Na volgende week begint het weer en ga ik erzeker weer naar toe
Even een leuk moment met mijn dochter
Groetjes Monique

Mijn man wil misschien over een tijdje met Suze naar babyzwemmen. Dat is dan waarschijnlijk in hetzelfde zwembad als waar jullie zwemmen, hihi!  Op woensdag is hij altijd thuis bij Suze.  Een vriendin van mij zwemt er ook met haar zoontje, misschien ken je haar wel, Jolanda met Cas.

groetjes,
Karin

Hi Karin,
Ik ga vanaf september in Den Haag (Klein Overbosch) op donderdagen babyzwemmen....
of was dat niet voor mij bedoeld (of ik iemand kende)?
Gr. Marie-José

Het was voor Monique bedoeld (Weerdje), sorry!
Wij wonen in hetzelfde dorp, vandaar

groetjes,
Karin

Hallo karin Wij gaan naar zwembad het ravijn in nijverdal
Ik ging daar meestal op dinsdag morgen of woensdag morgen de eerste groep hoe oud is het zoontje van je vriendin ? enne misschien kom ik je man er dan wel tegen  ?
Groetjes Monique  

Haar zoontje wordt volgens mij in oktober alweer 2 jaar. Ze zwemmen volgens mij altijd op de woensdagmorgen, ook in het Ravijn.

Zou grappig zijn he, als je Suze  tegenkwam in het zwembad   Ik weet niet of mijn man het echt al wil gaan doen hoor, dat zwemmen. Misschien wacht hij ook wel tot Suze wat ouder is.

groetjes,
Karin

ik zwem vanaf dat goewan-mats 9 weken is.

ik zou niet zo'n zwempakje kopen met bandjes eraan vast (ik neem aand dat je van die drijfdingen bedoeld,) aan het einde van iedere les bij babyzwemmen gaan de babys vaak nog even onder water, ook met oefeningentjes die je doet is het niet echt handig, tijdens de lessen hebben ze geen zwembandjes om.

ik heb gewoon een zwembroekje en daaronder een zwemluier van de kruidvat. werkt prima

Hoi hoi,

Ik ben nog niet gaan babyzwemmen....heb wel laatst zo'n mamma en ik zwembandje van nijntje gekocht.
Ik vroeg laatst aan de arts van ons cb of ik al kon zwemmen met Armando,hij had toen pas 2 vaccinaties gehad....
Ze zei dat zwemmen heeft niks met de vaccinaties te maken,want waar ze tegen worden ingeent lopen ze niet in het zwembad op,en wat ze wel kunnen oplopen daar worden ze niet tegen ingeent ,ik weet het cb artsen het ene oor in en het andere uit.
Ze gaf zelf ook toe dat ik een verkeerde aan haar had,omdat zij het zwembad zowiezo vies vind,hahahaha(dat is dan wel weer eerlijk van haar)
Maar nu vraag ik me toch af wat het zwemmen nou met die vaccinaties te maken heeft.
Ps.Ik denk dat ik het binnenkort is ga proberen dat babyzwemmen,moet zeggen dat ik Armando er zelf nog te klein voor vind, en het is een gigantische koukleum.

Groetjes Merel

Terug
Bovenaan