babyzwemmen

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Zijn er al meer mama's (of papa's) met hun kleintje naar baby zwemmen geweest?
Gisteren zijn wij begonnen, en het was leuk!! Emma ging met papa zwemmen, liedjes zingen en spetteren, zelfs even onder water. Echt super, en leuk om te zien al die kleintjes. Volgende week weer !!

Groetjes Marieke m v Emma, 3-6

hoi,

Ik ga babyzwemmen, vanaf februari. Ik begin dan pas omdat ze dan tot haar 4e in de zelfde groep blijft. Mijn oudste wordt in april 4 en het is nu nog wel zo makkelijk maar 1 kindje laten zwemmen.
We gaan nu al regelmatig vrijzwemmen. Als het water maar warm is vind ze alles prima. Ik heb haar nog niet onderwater gedaan maar al wel in het bubbelbad en in de zwemband waar ze in kan zitten

Heerlijk he zo met intens met je kleintje bezig te zijn!

'groetjes,
Ikky
mama van Fabienne, 3 jaar en Lyanne 4 maanden

hoi,

puck zit ook al op babyzwemmen, vind het ook heel erg fijn. geen aandacht voor mama maar voor al het andere om haar heen. heb haar ook al onder water gedaan, mocht van de juf en ik durfde het! gelukkig niet gehuild en ook (nog) niet in het water gepoept! haha

groetjes,
debby (mv puck 8-6-07)

Ook wij gaan al 3 weken met Erinn zwemmen. Ze vindt het helemaal geweldig. Oogst veel bewondering,omdat ze zo klein is. Maar schijn bedriegt,want ze is alleen lichamelijk klein. Het 'poedelen' op de rug hoeft voor haar niet zo. Op de buik is al beter,maar 'kopje duikelen' vanaf de kant en onder water zwemmen,zijn haar favoriet. Als andere kindjes daarom huilen,kijkt ze heel verbaasd rond

Hoi,

wij hebben  ons eigen ook aangemeld voor babyzwemmen
We gaan over 2 weekjes beginnen, en om eerlijk te zijn kunnen we bijna niet wachten!!
Nu heb ik een vraagje: hebben jullie kleintjes een zwembroekje aan, of een zwemluier??
Ik heb het gevraag aan het zwembad, en ze zeiden dat een zwemluier niet hoeft, omdat ze maar zelden iets in het water doen.
Maar wat nou als het wel gebeurd??
Of hebben die van jullie mss allebei aan??
Graag jullie meningen hierover.
En als ze ze allebei aanhebben, welke maat zwembroek moeten we dan kopen.
Hij heeft maatje 68, maar die luier neemt tuurlijk ook weer extra ruimte in
Vind het toch wel moelijk hoor.

Alvast bedankt!!

Groetjes Debby, mv Dylano, vandaag prs 24wkn

Hoi,

Ik wil ook heel graag gaan babyzwemmen, maar de tijden zitten een beetje tegen. Het is precies als zij slaapt en als ik haar wakker houd daarvoor wordt het niets. Nog even wachten maar, totdat ze wat langer wakker is.

Over dat zwembroekje/zwemluier. Bij prenetal heb je zwembroekjes en zwemluiers in een. Heel handig vind ik zelf.

Een zwembroekje en luier in 1??
Hoe moet dat dan doen als hij poept??

Wel bedankt voor je reactie!!

puck heeft gewoon een knalroze zwembroek van nijntje aan, nog nooit in het water gepoept gelukkig. omdat ze redelijk licht qua gewicht  is, werd ons afgeraden om een zwemluier aan te doen. dan worden de babietjes zwaar en is de kans op 'zinken' erg aanwezig.

groetjes,
debby (mv puck 8-6-07)

Terug
Bovenaan