babyzwemmen

hallo,
femke  zit ook op babyzwemmen (vanaf dat ze 3 maander is) en ze vind het geweldig. alleen onder water vind ze minder leuk.
maar nu even over de zwembroekejs. ik heb eeb zwemluier bij penatal gehaald maar dat heb ik gedaan omdat femke lang en smal is en alle zwembroekjes haar van de kont af vallen. het voordeel van een zwemluier vind ik die doe je met klitteband vast en dus zo strak als het moet.
overigens hoef je bij ons ook geen zwemluier te gebruiken, omdat ze eigenlijk nooit wat doen in het water. de zwemjuf zegt dat ook hoor. dus ik zou zeggen koop een gewoon zwembroekje en geen zwemluiers.
ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.
groetjes

We zijn vandaag naar de stad geweest, en bij Prenatal.
Daar hadden ze een zwembroekje maatje 174-80.
Dat heeft Dylano nog niet, maar hebben hem wel gekocht.
Ook heb ik zwemluiers gekocht.
Ik moest toch wat??

Bedankt voor jullie advies!!

Groetjes Debby.

Hoi meiden

Een paar weken geleden ben ik ook met Jesse wezen zwemmen
Ik heb niet meegedaan met het programma zelf....want ik vind dat onder water drukken van je baby maar niks
Wel heb ik gewoon leker zelf een beetje met hem gedobberd
Hij vond het helemaal geweldig....
Binnenkort gaan we met zn allen....deze keer zijn we met zn 3tjes geweest
Zie hier Jesse voor t eerst in t zwembad

Groetjes Xennah

hoi,
ik ben van t voorjaarsforum maar reageer toch even hier. Wij zwemmen vanaf 5mnd met ons zoontje en die vindt dat geweldig!! En hij heeft alleen een zwembroekje aan. De zwemjuf gaf aan dat zwemluier niet verplicht is. De ervaring is dat kindjes niet in zwembad poepen. Zij heeft het in 5jr pas 1x meegemaakt! T scheelt veel in prijs, want zwemluiers zijn best duur en maar éénmalig te gebruiken. Vraag t eens na bij t zwembad waar je wilt gaan babyzwemmen!
Veel zwemplezier, groetjes mira, sinds 02-01 mama van jaap

Onze kleine meid Femke gaat ook al te zwemmen
al vanaf 3 maand en vind het super ze begint  het nu al echt te herkennen,
We hadden eerst ook zo'n leuk nijntje zwembroek en nu heeft ze een badpakje.

Echt super  
Patricia moeder van Femke van 4maanden en 8 dagen oud      

Terug
Bovenaan