babyzwemmen!!!

Wauw afgelopen woensdag voor het eerst wezen babyzwemmen, wat was dat super.
Gaan jullie ook naar babyzwemmen? Moeten jullie ook liedjes zingen enzo?

Ik kan het iedereen aanraden

Ik kreeg van mijn kraamverzorgster te horen dat je pas mag gaan zwemmen met je kleine als die de 3 vaccinaties had gehad. Dus ik ben nog niet gegaan, maar ga na de volgende vaccinatie zeker zwemmen. Ben liever voorzichtig..............

heb ik niets over gehoord dat je moet wachten tot hij/zij 3 prikken heeft gehad. Bij ons mag je vanaf 3 maanden al komen.

Rosan, met de andere moeders en vaders ga je in een kring zwemmen, en dan handelingen van het liedje uitvoeren. En bv van de ene naar de andere kant van het zwembad. Liedje: visje visje in het water, dan liggen die kleintjes op hun buikje en dan beweeg je net als een visje van links naar rechts, en vervolgens gaat het liedje over in : draai eens om, dan draai je kindje op de rug. Zeg maar op een hele leuke speelse manier.

Oke klinkt erg leuk :D Thnx voor uitleg!
Ga het misschien ook wel doen, zwembad is hier heerlijk dichtbij.. Maar ik wacht wel even totdat Myrna 6 maand is. Volgens mij moet dat hier ook..

Nou geniet lekker van het zwemmen allemaal :D

Wij gaan ook sinds 1,5 maand iedere week (bijna) babyzwemmen.

Wij zingen ook, en laten de baby afwisselend op rug en buik in het water drijven.

op het einde gaan ze evenjes onder water.

Stan vind het allemaal helemaal te gek. Alleen de eerste les was hij wat verlegen naar de andere kindjes toe.

Ik kan het iedereen aanraden met een waterratje :D

liefs

Terug
Bovenaan