babyzwemmen!!!

Wij zijn van de week voor het eerst geweest: echt een heel groot succes!! Hij vond t echt geweldig! Hij zat vaak met een grote grijns en hij wilde zelf ook 'zwemmen'.

Ik merkte sowieso al dat zijn badje echt te klein wordt (na iedere baddersessie is de hele badkamer één groot waterballet...) dus leek het me eengoed moment, ook al kan je hier al vanaf 6 weken. Bij ons wordt het zwembad met zout-electrolyse gereinigd waardoor er zo goed als geen chloor in zit. Heel prettig!

Wij doen inderdaad ook van die lekker mutsige liedjes, heerlijk kneuterig en gezellug...
Wat een doos word je toch hè, als je mama bent,
hihi.

Ik kijk nu al zooo uit naar onze volgende 'zwemles'!

X
Evje

bij is het zwaar tegen gevallen.
eerste keer moest ik 20 minuten wachten of er echt niet meer mensen kwamen (twee babys en twee mama's)
tweede keer heb ik 40 minuten gewacht, en toen ben ik er uitgegaan, omdat Floors handen paars werden.

Toen was ik er klaar mee. Ga nu lekker iedere zondag om 9 uur als gezinnetje zwemmen> het enige jammere is dat ze dan niet zonder babyfloat mag. Nou ja... Pech..

Schijnt in het andere zwembad dorp verderop errug leuk te zijn, maar dat is helaas op de dagen dat ik werk :(

Liefs,

T

He T,

Wat zonde dat je zn ervaring hebt.
maar ook niet normaal, als ze het aanbieden moeten ze het geven ook. Ipv je 40 minuten te laten wachten.
Hahhah zou op zondag men geld er ook niet naartoe brengen.

liefs

Boh zeg T, das echt balen...

Dat soort zwembaden zouden niet mogen bestaan!

Bij ons begint de les gewoon, of je op tijd bent of niet....!

Gelukkig kunnen jullie wel lekker op zondat zwemmen....

liefs

Ik ben gisteren voor het eerst geweest! Helemaal leuk! Ela had helemaal geen oog voor mij, alleen maar rondkijken, er kon ook geen lachje af. Ben benieuwd hoe het de volgende keer gaat!
Liefs

Terug
Bovenaan