Back to work!

Hey meiden, super eerste dag gehad!

Rond de lunch kan ik gewoon naar huis (en straks naar het KDV) om Jasmijn zelf te voeden.... de vrouw van mijn baas geeft ook nog steeds borstvoeding dus ik krijg alle begrip en hoef niks uit te leggen :)! Echt heel fijn.

En het is stiekem wel lekker om even te knuffelen met mijn kleine ukje overdag.

Vind het super om weer aan het werk te zijn :)

Ik ga Roosmarijn vandaag voor het eerst naar haar gastouder brengen. Ook wij hebben de startvergadering. Ik heb er slecht van geslapen en mijn maag draait overuren. Erg spannend.

Liefs,

Hoi hoi,

hoe ging het bij jullie? Met Wout is het prima gegaan. Hij had het er prima naar zijn zin en ze vonden hem net zo leuk als zijn broer! Hij gaf om 5 uur aan dat hij nog honger had en toen hebben ze ijsblokjes moedermelk uit de vriezer gehaald en nog 100 ml ontdooid. Fijn he?! Ze waren alleen tussen de middag toen ik ze belde niet bereikbaar, dat was even vervelend. Wel begrijpelijk, vestiging is per 1-9 open en nog niet alles helemaal klaar. Waaronder de telefoonaansluiting dus. En de eigenaresse pakt de telefoon niet op als ze met de kinderen bezig is (ook wel heel fijn) Maar goed, Wout deed het dus prima en genoot van al het leven om hem heen. Geeft me voor maandag ook een veel prettiger gevoel!
Ben maandag wel benieuwd! Nog steeds zijn niet alle roosters bekend en er staan op onze locatie nog 3 vacatures open (die hopen ze vandaag in te vullen). Van een persoon is de moeder ernstig ziek dus het is maar afwachten met hoeveel mensen we er maandag zijn (er zijn 12 groepen op onze locatie, gelukkig wel voor iedere groep een leerkracht maar dus nog 3 ontbrekende onderwijsassistentes) Ben ook wel benieuwd hoe het kolven dan gaat lopen. Wil toch gaan proberen om 3 keer te gaan kolven in plaats van 2 keer. Om half 11 (eerst 1130), om 1330 (eerst 1430) en om 1600 of 1630. Gelukkig blijkt de vrouw van de nieuwe adjunct hoogzwanger (en heeft hij al 2 kids die ook bv kregen) en ziet hij het nut van kolven wel in.

groetjes Natasja

Met Roosmarijn is het ook goed gegaan. Ze had wel last van haar buikje, maar ook bij de gastouder vond ze gelukkig troost en is ze uiteindelijk in slaap gevallen en de gastouder maakte helemaal geen probleem van het huilen van de buikpijn. Het is zo'n schat gelukkig. Ik ben blij dat ze daar heen gaat.

Ik had het er een stuk moeilijker mee, maar nu ik weet dat ze daar ook troost vindt en dat de gastouder er geen punt van maakt als ze dus even huilt, voel ik me een stuk beter.

Fijn om te horen dat er begrip is voor het kolven. Hopelijk gaat het goed.

Liefs,

ik ben 15 aug al gestart op school. Het kolven gaat nu goed, heb een kamertje met een slot. Blijft lastig in het onderwijs. Heb maandag een stagiaire die me vervangt, dus dat is super. Dinsdag spelen mijn kinderen buiten met de collega's van de andere kleuterklassen.
Het kolven lukt weer. Ik heb er wel een hekel aan, maar ja, de andere vijf dagen kan ik live voeden, en daar gaat het me om!
Ga dus ook zeker nog even door. ... heb de oudste twee een jaar gevoed. Ik kolf 2x, om 11 uur en om half 3.

Terug
Bovenaan