Bad perikelen

Hey!

Wij gaan al met Thomas onder de douche vaaf dat ie 3 weken was eogenlijk... Hij heeft daarna eigenlijk nooit meer in zijn badje gezeten... Eerst hielden we hem vast, later ben ik met hem op schoot op de grond gaan zitten, toen hem zelf op een handoek op de grond naast me gezet, en nu in het nieuwe huis hebben we een douche-cabine en gingen we samen in de bak zitten. Toen dat niet meer ging met mijn dikke buik ben ik gewoon bij hem gaan staan terwijl hij zat te spelen. En nu sinds vorige week, sinds hij met papa is gaan douchen, wil mijn mannetje net als papa staan onder de douche... Weg gezelligheid met mama! Thomas sleept van alles mee, emmertjes, zandbakspul, badeendjes, sponsen, je kan het zo gek niet bedenken. Hij staat zelf onder de straal en loopt er onderdoor, haren wassen geen probleem, alles gaat heel makkelijk eigenlijk! Wij geven hem ook vaak zelf de sproeier in de hand, vind ie wel stoer!
Maar hier heb je weinig aan want ik zou niet weten hoe je het aan zou moeten pakken sorry... Hij gaat het vast vanzelf weer leuk vinden!

Kus, Marieke

Ik wil eigenlijk zelf hierover een topic plaatsen.
Finn wil opeens ook niet meer in bad terwijl ie het voorheen zo leuk vond.
Het begint altijd goed, als ik vraag of ie mee in bad gaat is ie helemaal enthousiast, maar zodra z'n voetjes het water raken (en nee dames, het water is echt niet te heet) zet ie het op een brullen en is pas stil als ik 'm eruit haal. Heel ongezellig.

Nou is ie vanavond met grote zus en z'n papa in bad gegaan en was het opeens dolle pret! Moest ie weer keihard huilen toen ik 'm eruit haalde . Rare jongens die kindjes!

Ben dus benieuwd hoe het de volgende keer gaat als ie weer alleen of met z'n zus in bad zit. To be continued dus....

Succes!

Tessie

Hi ladies, bedankt voor jullie antwoorden.

Gisteren heb ik mijn ex schoonmoeder gesproken. Zij heeft anderhalve week geleden een dag op gepast en toen was hij erg aan de diaree.

Zij heeft hem toen, om zijn billetjes te wassen in de "grote" badkuip gezet en daar is hij helemaal hysterisch in geworden. Thuis zit hij is die specie kuip met badring en zij heeft hem daar alleen in de grote badkuip gezet. Dat vond hij dus heel eng en misschien wil hij daarom thuis niet meer.

Gisteren zijn we naar de speelgoedwinkel geweest en daar heb ik een hele leuke set gekocht met van die figuren die je op de muur van de douche kunt plakken. Super, met bomen en allerlei jungle dieren.

En toen, na 5 minuten aarzelen, ging hij eronder. Ik erbij, op een krukje en hij stond op een handdoek. Ik kon lekker zijn haartjes wassen en hij vond het helemaal leuk.

En vanmorgen..... had mijn lieve vriendje ineens heel erg de waterpokken!!!  en dan was een badje met zemelen wel weer lekker geweest

Groetjes!

Terug
Bovenaan