Bad

hoi

ik ben bijna 32 weken zwanger en ik ga al vanaf het begin elke dag lekker in bad..
verloskundige heeft er nix negatiefs over gezegd toen ik dat zei

heeeeeerlijk lekker in bad als je zwanger bent
en ik heb dat ook nog nooit gehoord dat het slecht is
wel een bubbelbad zou niet zo goed moeten zijn..

groetjesssssssssssssssss
 
je mag gerust in bad,ook wel in het bubbelbad.
alleen zorg er voor dat het niet te warm is want dan kun je de warmte niet meer kwijt en dit is niet goed voor je kind,je mag niet meer in een bad met zeep enz. als je vliezen zijn gebroken in verband met infectie gevaar.
twijfel je nu toch nog bel of ga even langs je huisarts of verloskundige die weet wat wel en niet mag..

succes
 
Je mag wel in bad als je de temperatuur maar niet te warm is. Dit i.v.m. het niet kwijt kunnen van de overtollige warmte van je lichaam. Dit kan het risico op een miskraam verhogen.
Daarnaast is het zo dat bij eerdere miskramen zoals ik ook gehad heb. het nemen van een bad afgeraden wordt omdat je er meer kans op hebt.
Wat vooral belangrijk is hoe jij er tegenover staat en niet wat iedereen hier verteld en bij vragen kun je deze altiijd beter stellen aan de verloskundige, gyno of huisarts. Succes.
 
Ga gerust lekker in bad kan echt helemaal geen kwaad. Wat een warm bad is voor de ene is voor de ander te koud je voelt zelf het allerbeste aan of iets goed aanvoelt of niet. Ga op je eigen gevoel af die is altijd het beste. Je mag alleen niet meer in bad als je vliezen gebroken zijn i.v.m. infectiegevaar, dit geldt ook voor na de bevalling. Het is juist heerlijk om als je straks wat verder bent in je zwangerschap in bad te liggen, lekker te ontspannen en het getrappel van je kindje te voelen. Geniet van je zwangerschap en laat je niet te veel misleiden door wat andere zeggen, word je op een gegeven moment echt gek van.
Ben zelf trouwens 33 weken zwanger.
 
Terug
Bovenaan