BADDER foto's.. (WIE VOLGT?)

Ooo, wat een leuke foto's! Ik moet binnenkort ook maar weer 'ns "verse" badderfoto's maken, is weer een tijdje geleden.
Patty, waar heb jij die superleuke groene badring vandaan? Ik zoek 'm overal maar kan hem niet vinden... Welk merk is het? Dat googelt wat makkelijker, hihi

Groetjes,
Myrna mv Isis

Door de douchedeur genomen anders werd de camera ook nat

Even goed spetteren naar papa

toen gooide papa ff water over mn bolletje

Hé pap, wat kom jij nou ineens doen, ik was net golfslagbadje aan het spelen!!

Ohh, jij wil stiekum de kunst afkijken hè! Nou vooruit dan maar, omdat je mijn pappa bent....

Hahaha, leuk hè pap!!!

Mazzel Kian!!

Hoi hoi,

Wat een mooie foto's van jullie allemaal.Wij hebben helaas geen ligbad..dus geen echte badderfoto's.Maar morgen gaan we een midweekje centerparcs en misschien hebben ze daar wel een ligbad in ons huisje.Zoja...dan gaan we er dus ook mooie plaatjes van schieten.

Groetjes Kitty en Tess.

Wij hebben ook geen ligbad hoor! Tenminste, Kian wel, maar ik denk dat dat voor mij niet eens een 'zit-bad' is. (of misschien voor een paar tellen, en dan knalt ie uit elkaar (of er zit geen water meer in).
Liefs Nelleke

Kitty,

Wij hebben ook geen bad (helaas), maar mijn man kwam op het idee om een grote speciekuip (je weet wel, waar ze beton in mengen) in de douchebak te zetten. Daar zit Dean in en heeft heeel veel ruimte. Een geweldige oplossing hoor!

groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan