badderen

Laatst vertelde mijn schoonmoeder,die een dag in de week op onze zoon van 13 maanden past, dat ze met hem in bad was geweest.Ik weet zelf eigenlijk niet zo goed wat ik er nu van moet vinden en heb gemengde gevoelens..Ik zou graag de mening van andere moeders willen horen...alvast bedankt!! groetjes.
 
Hoihoi,

Met je (klein)kind in bad gaan is echt een van de leukste dingen, die er zijn. Bovendien, een kindje van 13 maanden kan nog niet alleen in een groot bad. Ze hebben lol samen, dat kun je er van vinden, verder niks.
Als ze in het zwembad zouden zijn met badpak, zou je dat dan wel prettig vinden, en waarom is het anders?
Mijn kinderen gaan bij opa ook altijd in bad (wij hebben alleen een douche), vinden ze prachtig, en opa gaat mee: dikke pret hebben ze dan.
Echt, je hoeft hier geen gemengde gevoelens over te hebben.

groetjes,
Michelle.
 
Luister naar je gevoel !
Ligt ook een beetje aan de band die je met je schoonmoeder hebt ( en je kind )
Ik zou er niet aan moeten denken hoor !
Als je het niet prettig vindt zou ik het eerlijk met haar bespreken.
Ga niet voor jou zeggen wat je er van moet denken !

Wat vindt je man er van ??


Succes

Nina
 
hoi,

mijn zoontje gaat met opa en oma in bad en ook met papa en mama. het is een van de leukste dingen die re zijn.

maar als jij je er niet lekker bij voelt zeg het dan, want anders ga je lopen piekeren wat ook niet goed is.

groeten mirjam
 
mijn man vindt het onschuldig en denkt er niet meer van..(het is dan ook zijn moeder..)Ik heb er gewoon een apart gevoel bij,ook al is de band met mijn schoonmoeder prima! Bedankt voor de reacties!
 
bespreek het dan met haar, of ga eens samen met je schoonmoeder en zoontje naar het zwembad, kun je zien hoe ze met hem omgaat in het water.

en ze past op dus ik neem aan dat je haar wel vertrouwd met de kleine.
het is heel mooi dat jou schoonmoeder op de kleine pas want de mijne doet helemaal niks met haar kleinzoon wat ik erg jammer vindt.

succes mirjam
 
Terug
Bovenaan