badderen

Ik begrijp die gemengde gevoelends helemaal. Mijn schoonmoeder kan ook op een manier met mijn zoon knuffelen dat ik vind dat zij overdrijft. Dit zegt natuurlijk veel over mijzelf; ik voel mij ongemakkelijk bij. De manier waarop zij knuffelt is mijns inziens exclusief voor moederliefde bestemd Maar ik vind dit echt moeilijk om bespreekbaar te maken. Ik ben dol op mijn schoonouders!
 
De band tussum mij en mijn schoonmoeder is heel goed. Het is waar,IK voel mij er ongemakkelijk bij...en vindt het iets intiems tussen mijn man, mijn kind en ik..Kan er niks aan doen,het voelt gewoon zo.
 
Ik zou blij zijn met die oppas dag en haar echt voor je kind laten zorgen en vooral van je kind laten genieten. Als ik zie hoe mijn moeder en schoonmoeder genieten van ons zoontje en hoe ons zoontje geniet van opa en oma dan ben ik alleen maar blij dat ze af en toe is op willen passen en laat ik ze daar ook helemaal vrij in.Oma heeft geen bad en ons zoontje gaat in een hele grote wasmand, nou ontzettende lol en een zeknatte douche zijn het gevolg, maar ze hebben toch een lol.
 
Tja als jij vind dat dat iets intiems is tussen jou, je kind en je man is dat jouw goed recht. Het is tenslotte jouw kind, jij bent zijn moeder en als jij dit liever niet wilt lijkt het me beter om dat aan te geven. En wat de commentaren betreft van mensen die vinden dat anoniem hier geen punt van moet maken omdat het toch de oma van je kind is. Ik vind dat echt onzin, je mag daar moeite mee hebben en dat mag je ook nog zeggen.
 
Nou, ik zou hier ook absoluut moeite mee hebben, moet daar echt niet aan denken.Ik zou het zelfs niet leuk vinden als mijn eigen ouders het zouden doen, nou, en ik AANBID mijn ouders hoor!!!!
Nee, ik vind toch dat alleen de ouders dat zouden mogen doen. (dat doen wij zelf niet eens) Maar goed, ik zie ook veels te veel nare dingen op tv dat ik gewoon zoiezo vind dat volwassen mensen dergelijke dingen (in hun nakie) niet met kinderen moeten doen; dit roept ongetwijfeld een discussie op, maar ik weet niet, ik vind het gewoon niet okee!!!! (te preuts???) Maar het stuit mij tegen de borst, jammer maar het zij zo!
In ieder geval, JIJ bepaalt of zij dat kan doen ja of nee! en als je het niet prettig vind om wat voor reden dan ook, dan moet je dat gewoon zeggen.
Succes!
 
Terug
Bovenaan