badje past niet meer.

zijn er al meer beebies die uit hun badje zijn gegroeid???
en hoe hebben jullie dat opgelost.
beebie kun je niet laten krimpen, dusssss.
pascal gaat graag in bad, maar trapt nu met zijn hakken op de achter rand. omdat ie nog niet kan zitten, is t badje nu dus te klein.
ik heb al wel zo'n zit/lig steun, maar dan is wel zo'n vreselijk geval. zit zo'n steun stukje tussen de beentjes. maar das niet prettig aan je tout pielemans.
en mee onder de douche is voor mij geen optie.
ik kan hem niet zo lang tillen.

groetjes smooty

Jochem heeft hier maar 2 a 3 weken in de tummy gegaan en daarna ging ie of met ons mee onder de douche of in het grote bad mee.
Scheelt wel dat onze floortje ook gewoon in het grote bad gaat vaak met 1 van ons gewoon lekker samen.
Dus dan nemen we onze jochem er ook bij......
Dus ik weet niet of je een bad hebt anders lekker samen.
Maar idd dat steuntje op het eind van die stoeltjes en dat in combi met pielemans haha garm dat kan niet nee......
Maarja zo lossen wij het op....

liefs louise

wij hebben dus geen bad in de badkamer.
die oplossing valt dus al af.
en zoals ik al schreef, met mij mee in de douche gaat niet. en anders zou hij altijd met marc mee moeten, en dan kan ie pas savonds laat onder de douche. maar daar is hij tegen die tijd veel te vermoeid (en daardoor wild en woest) voor.
heeft iemand al ervaring met iets van een biba bad of zoiets dergelijks.

smooty

Wat voor badje hebben jullie dan?
Een gewoon babybadje moet toch nog goed te doen zijn?
Joel is nu 62,5 cm maar het gewone badje gaat nog best goed hoor, en de haha de oudste van 3 zit er ook nog in al word dat wel krap ;-)
Joel gaat hier ook niet meer in de tummy tub, maar gewoon met ons mee onder de douche en ik was hem ook vaak gewoon met een washand op het aankleedkussen met een handdoek erop, dan kletsnatte washand en spoel hem zo af, handdoek weg en klaar is kees,

Liefs Marina

Ik ga alleen nog maar met haar in de douche!!
Maar heb je een bad?? Ik ben laatst ook samen met haar in het grote bad geweest, zover gevuld dat hij tot mn heupen kwam en heb ik haar op mn benen gelegd, was met dat warme weer, konden we even afkoelen!

Fedde gaat soms nog in de Tummy tub , maar meestal mee met mij onder de douche. Badje is weer even geleden. Maar past ook nog wel.
Hij vind het allemaal prima.

Terug
Bovenaan