badje past niet meer.

hier bij ons ook 2 weken tummy tub en toen het badje. en nu gaat ze al een tijdje mee onder de douche. en bij mijn ouders heerlijk in het grote bad. ze gaat alleen op de camping nog in het kleine badje dat ze in het toiletgebouw hebben. maar andere mogelijkheid is daar ook niet voor een baby

Is het misschien iets dat je met een tuinstoel (kuipje) onder douche gaat zitten, hanndoek op je bovenbenen leggen en Jochem op schoot, ik weet niet of dat iets is en je dat lukt?
Onze Jochem gaat nog in de tummy tub vindt dit nog steeds geweldig maar gaat ook nog in babybadje of mee onder de douche, wij hebben alle mogelijkheden nog.

suc6

Groetjes Dianne

Hier ook nog geen probleem met het badje. Zal niet zeggen dat het ruim is maar krijg het nog steeds voor elkaar. Idee van inieminie is inderdaad een goeie. Als je het stoeltje er in kwijt kan. (bij lidl en aldi hebben ze weleens douchestoeltjes in de aanbieding ook)

Hola ik heb ook moiete in Juliaan bad nu woord te klein voor hem.hij kan nog niet zitten en in bad glijd zo weg jajajja
Ik heb veel last van onder-rug en bekken dus kan niet lag staan .
onder de douche lukt ook mee niet
dus ik weet hoe voel smooty pufff

ik ga een stoel bij BABY WALZ bestellen dan kan hij prima in de grote bad.kijk maar op internet op de folder van baby walz of bestel de boek GRATIS

Terug
Bovenaan