Badje

Mijn zoontje is nu drie maanden oud en het badje is nu echt te klein. Maar hij is nog te klein om in bad te zitten en iedere keer met mij in het grote bad vind ik ook zo'n gedoe. Heeft er iemand tips?
 
Hoi, onze dochter vind het geweldig om onder de douche te gaan! Lekker onder de warme douche staan of zittend op een krukje of nog leuker op de vloer zitten en spelen en spetteren maar. Van te voren even een wipstoel met grote handdoek erin klaarleggen en na het douchen je kindje hierin zetten en goed inwikkelen en daarna evt.zelf nog even lekker douchen....hier echt een groot succes vanaf geboorte tot heden(10mnd).Veel doucheplezier.
 
Hoi Nienke,

Jouw zoontje is misschien nog net iets te jong, maar ik doe onze dochter van acht maanden sinds een maand in een soort "stoeltje" in bad. Zo kan ze samen met haar grote zus in bad zitten. Dit ding kun je met nopjes vastzuigen aan de bodem en zo kunnen ze veilig in bad zitten. Maar wellicht is dit pas geschikt voor kinderen vanaf zes maanden dat weet ik niet precies. Maar ik wilde je in ieder geval de tip geven.
 
is het babybadje te klein?? Of de tummietub? Ik kan me nl niet voorstellen dat zo'n babybadje te klein is! Eerst liggen de kleintejs daarin met ondersteuning. Later kunnen ze een beetje rechtopzitten in het badje. Mijn zoontje is nu 8 maanden en zit met steun in zijn badje, gaat prima!
Ik heb een anti slib matje in bad gelegd, daardoor gaat het zittenw at beter
 
Wij gebruiken voor onze baby van 11 weken een drijvend baby matrasje.Dit kun je gebruiken tot 8 kilo. Je kindje drijft op het water en je hebt beide handen vrij. Een van ons gaat er dan gezellig bij zitten in bad. Een bad is dus wel nodig! Het kost rond de 15 euro nieuw. Succes
 
Bij Prenatal verkopen ze speciale ringen waar je baby in kan zitten zonder er uit te kunnen vallen.
Deze ring et je met zuignappen vast aan de vloer van de douche en dan kun je zo de douche er op zetten!
Mijn zoon zit hier liever in dan in bad, terwijl hij daar ook zelf al in kan zitten!
Bovendien heb jij je handen lekker vrij!
Ze zijn nu in de aanbieding bij Prenatal volgens mij.

Succes en laat even weten wat je doet!

Nadia
 
Hoi Nienke,

ons meiske van ruim 5mnd is nu ook echt tegroot voor het badje, dus ook wij stappen regelmatig met haar onder de douche.. erg leuk! Verder doe ik haar wel gewoon in bad maar houd haar dan zittend vast, kan ze gelijk lekker spelen met het eendje en badboekje, dat is hier ook succes ook al kan ze zelf nog niet zitten!. Tja het is ff behelpen tot ze zelf kunnen zzitten he?
veel badplezier! Irene
 
ik doe mijn dochter in bad en houd haar vast, ik sta dan naast het bad. Wat je ook kunt doen is hem in een zwemband in het bad zetten en dan blijf je er wel bij ofzo, maar dan heeft hij wat meer steun. Jij staat er dan naast het bad bij.
 
Terug
Bovenaan