Badje

Hoi Nienke,

Mijn zoontje is ruim 10 maanden en ik leg hem al een hele tijd in het grote bad. Ik leg een anti-slip mat in bad en doe er een klein laagje water in. Hij ligt dan heerlijk op zijn ruggetje te spetteren. Daarna mag hij nog eventjes onder de douche staan, dat vindt hij helemaal het einde!!

Succes!

Groetjes,
Nanda
 
Ik herken je probleem hoor, mijn zoontje is ook drie maanden en pas ook nog maar amper in zijn badje, en omdat hij het steeds leuker vind, de badkamer is soms net een zwembad, wordt het ook steeds moeilijker om hem vast te houden. Maar douchen is wel een lekkere oplossing, ik doe het vaak samen met mijn man als hij ook thuis is, want dan kan de een hem afdrogen terwijl de ander zich nog even lekker doucht.
Groetjes en succes
 
Onze zoon heeft een soort stoeltje in bad (vind hij geweldig en hij past beter in bad was rond 2,5 mnd dat we ermee begonnen), nu met 5 maanden gaat dat nog wel, verder gaan we vaak gewoon samen in het grote (zit)bad en bij opa en oma ga ik op mijn knieen naast het bad zitten en hou hem vast.

Als je geen groot bad hebt zou je ook kunnen denken aan een mengkuip van de doe het zelf zaak.
 
Terug
Bovenaan