badje

ik heb een zoontje van inmiddels alweer 10 weken oud. Hij gaat elke dag in bad. Eerst vond hij dit heel erg leuk en vond hij het ook niet zo heel erg om eruit te komen. Dan masseerde ik hem even of smeerde hem met bodylotion in en dat vond hij wel fijn.
Nu sinds een week ongeveer, schreeuwt hij het uit als hij uit bad moet. Hij (over)strekt zich dan ook helemaal. Het is ongeveer 20 graden op zijn kamer dus volgens mij gewoon een goede temperatuur.
Nou vroeg ik me af of meerdere mensen dit hebben meegemaakt en of er iets aan te doen is. Want zo is het ontspannende van een badje er ook af. In bad vind hij het wel prima, maar heb het idee dat het niet meer zo is al voor vorige week.

Hoop dat het een beetje duidelijk is, valt niet mee om het te typen.

 
Hoi Silvia,

Onze zoon had dit ook! Wij zijn hem om de dag in bad gaan doen, bij ons mannetje ging het toen beter. Ze hoeven ook niet elke dag in bad.

Succes,

Miriam
 
Misschien eens lekker mee onder de douche nemen. Dan moet je wel met zijn 2e zijn. Kan de een onder de douche gaan staan, en de ander je kindje aanpakken! Mijn zoontje vond dat echt heerlijk! En nog steeds eigelijk!

Groetjes
 
hoi silvia,

waarom doe jij je kindje elke dag in bad?
ze hoeven eigenlijk maar 2 a 3x per week in bad. wij doen esmee om de 2 a 3 dagen in bad en ze vindt in bad gaan niet erg, maar ook uit bad doe ze eigenlijk niet moeilijk over.'
dus wellicht is minder vaak in bad gaan wel iets fijner voor je kindje
 
hoi silvia,

waarom doe jij je kindje elke dag in bad?
ze hoeven eigenlijk maar 2 a 3x per week in bad. wij doen esmee om de 2 a 3 dagen in bad en ze vindt in bad gaan niet erg, maar ook uit bad doe ze eigenlijk niet moeilijk over.'
dus wellicht is minder vaak in bad gaan wel iets fijner voor je kindje
 
hoi hoi

we zijn hem elke dag in bad gaan doen omdat hij het heel erg leuk vond. Nu in bad vind hij ook niet erg maar eruit komen is 1 groot drama. Maar ga maar ff proberen om hem om de dag in bad te doen, misschien gaat dat beter.
 
hoi hoi

we zijn hem elke dag in bad gaan doen omdat hij het heel erg leuk vond. Nu in bad vind hij ook niet erg maar eruit komen is 1 groot drama. Maar ga maar ff proberen om hem om de dag in bad te doen, misschien gaat dat beter.
 
onze dochter had hetzelfde. In bad zitten prima maar eruit was een groot huilfestijn tot ze helemaal aangekleed was. Ik ben de kamer extra op gaan stoken en zodra ze op het aankleedkussen ligt direct een doek over haar heen gooien! Ik moet zeggen dat het ook opeens over was hoor! Ze is nu 4 maanden en wat groter dus dan kan ze ook meer aan qua temperatuur denk ik. Gaat vanzelf over denk ik!
 
Terug
Bovenaan