badje

onze dochter had hetzelfde. In bad zitten prima maar eruit was een groot huilfestijn tot ze helemaal aangekleed was. Ik ben de kamer extra op gaan stoken en zodra ze op het aankleedkussen ligt direct een doek over haar heen gooien! Ik moet zeggen dat het ook opeens over was hoor! Ze is nu 4 maanden en wat groter dus dan kan ze ook meer aan qua temperatuur denk ik. Gaat vanzelf over denk ik!
 
Hallo,

24 graden is echt wel nodig hoor anders is het te koud!
Hey en als je hem toch elke dag wil baden is een badolie verstandig... het huidje wordt anders zo droog en zo hou je het vochtpeil toch normaal.

maar inderdaad 2 a 3 keer is vaak genoeg maar ik heb het ook een tijdje gedaan omdat ze het zo leuk vond!

succes!
 
hoi hoi

bedankt voor de reacties allemaal.
heb hem nu 2x om de dag in bad gedaan en het is nu al beter. Hij zit weer te lachen in bad en hij moppert maar heel even als hij eruit gaat, maar daarna is het weer goed. Hoop dat het zo blijft en dat het nu 2x geen toeval is geweest.
 
hoi hoi

bedankt voor de reacties allemaal.
heb hem nu 2x om de dag in bad gedaan en het is nu al beter. Hij zit weer te lachen in bad en hij moppert maar heel even als hij eruit gaat, maar daarna is het weer goed. Hoop dat het zo blijft en dat het nu 2x geen toeval is geweest.
 
Terug
Bovenaan